اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مجروحیت محیط‌بان ایذه‌ای در درگیری با شکارچیان غیر مجاز

بخشدار بخش قارون شهرستان دزپارت گفت: یکی از محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه در پی درگیری با شکارچیان غیر مجاز مورد اصابت گلوله مستقیم قرار گرفت و از ناحیه دست مجروح شد.

مجروحیت محیط‌بان ایذه‌ای در درگیری با شکارچیان غیر مجاز

سید محسن حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به مجروحیت محیط‌بان پاسگاه محیط بانی سادات حسینی بخش قارون در درگیری با شکارچیان اظهار کرد: طبق گزارشات واصله از سوی همیاران محیط زیست حضور شکارچیان غیر مجاز در منطقه گزارش و آنها به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در حین انجام این ماموریت و کمین و مشاهده شکارچیان، آنها به دستورات محیط بانان جهت توقف توجه نکرده و اقدام به تیراندازی به سمت محیط بانان کرده که در پی آن تیر سلاح شکاری به دست راست محیط بان سید سجاد حسینی برخورد کرده و در اثر اصابت 18 ساچمه به انگشتان، مچ و ساعد به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

بخشدار بخش قارون ادامه داد: حال عمومی این محیط بان مساعد است ولی وی به دلیل شدت جراحات وارده و خارج کردن ساچمه‌ها از دست می‌بایست تحت نظر پزشک قرار بگیرد و پیگیری مراتب جهت اعزام وی از سوی اداره مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول