اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری 20 درصد از بسته‌های لبنی «طرح حیات» را تأمین کرد

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای «طرح حیات» یکی از واحدهای صنعتی استان در مدت ۴ ماه اجرای این طرح، ۲۰ درصد از بسته‌های لبنی طرح را تامین کرد.

واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری 20 درصد از بسته‌های لبنی «طرح حیات» را تأمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی گفت: در راستای اجرای «طرح حیات» یکی از واحدهای صنعتی استان در مدت ۴ ماه اجرای این طرح، ۲۰ درصد از بسته‌های لبنی طرح را تامین کرد.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این واحد تولیدی با تولید یک میلیون پاکت شیراستریل یک لیتری کم‌چرب، سه میلیون شیراستریل ۲۰۰ سی سی و ۱۲۰ تن ماست در اجرای این طرح سهیم شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت شیرخام در ابتدای سال جاری و به دنبال آن افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی و کاهش تقاضا، اجرای طرح حیات را برای این واحد تولیدی مثمر ثمر دانست و اظهار داشت: در این مدت میانگین تولید در این واحد نه تنها کاهش نداشته است بلکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافت.

رستمی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه سال گذشته تولیدات این واحد ۵۸ تن در روز بود که با اجرای طرح حیات به روزانه ۷۰ تن رسید.

«طرح حیات» ابتکار بنیاد مستضعفان برای تقویت اجرای طرح هدفمندسازی یارانه در بخش لبنیات است. در این طرح با اهدای هر بسته معیشتی لبنیاتی به ارزش ۶ میلیون ریال، با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال به ۴ واحد تولید لبنی کشور، نیاز لبنی خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و جامعه هدف سازمان زندان‌های کشور به صورت رایگان از اول تیرماه تا پایان مهر امسال تامین می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول