اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

‌آموزش احکام کسب‌‌و‌کار برای اخذ پروانه کسب با همکاری‌ حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات

نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: آموزش احکام کسب و کار برای اخذ پروانه کسب و کار الزامی است و در این باره آموزش انجام می‌شود.

‌آموزش احکام کسب‌‌و‌کار برای اخذ پروانه کسب با همکاری‌ حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «آموزش احکام کسب‌ و‌ کار برای پروانه کسب الزامی شود» عنوان کرده‌اند که برای اخذ جواز کسب و کار واحدهای صنفی گذراندن دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار الزامی شود. 

در این‌باره، مجتبی صفایی نایب رئیس اتاق اصناف‌ به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: براساس تبصره 13 قانون نظام صنفی، گذراندن دوره آموزشی احکام تجارت و کسب و کار، برای اخذ پروانه کسب الزامی است. 

وی افزود: با این حال در بعضی از استان‌ها هنوز زیرساخت لازم این دوره‌های آموزشی فراهم نشده است بنابراین برای برگزاری این دوره‌های آموزشی با همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی این کلاس‌ها برگزار می‌شود.  

نایب رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها نیز این دوره‌های آموزشی به‌صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود و بعد از آموزش‌های لازم، آزمون برگزار می‌شود و افراد پس از قبولی در آزمون مربوطه می‌توانند نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند. 

وی افزود: در مجموع برای اخذ پروانه کسب گذراندن دوره آموزشی احکام تجارت الزامی است اما شکل برگزاری این کلاس‌ها براساس زیرساخت‌های استان‌ها متفاوت است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول