اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سردرب قدیمی پادگان تخریب شد/ شهرداری در گام آخر بازگشایی پادگان

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به انجام آخرین مرحله بازگشایی پادگان با تخریب سر در قدیمی پادگان ارتش، گفت: امیدواریم بازگشایی این مسیر در کاهش ترافیک و روان شدن تردد در این مسیر کمک کند.

سردرب قدیمی پادگان تخریب شد/ شهرداری در گام آخر بازگشایی پادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: شهر زنجان در حال طی یک گذر است و انجام یک سری امور مشکلاتی را هم تحمیل کرده است ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.
وی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری در اجرایی شدن برنامه‌ها از جمله نهضت آسفالت که رضایت عمومی را در پی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرداری به موضوعات تک‌بعدی توجه نشده و مشاهده می‌کنیم در کنار انجام کارهای بزرگی همچون آسفالت‌ریز معابر شهر پروژه‌های مهمی از جمله طرح بازگشایی پادگان نیز با سرعت انجام شد و در آخر کار قرار داریم.
این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر همگام با یگدیگر در حال انجام امور هستند تا با سرعت خدمات به شهروندان ارائه شود، افزود: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است و یک سری برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده شاهد ایجاد تحول در شهر باشیم.
عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه فضای سبز شهر گفت: متاسفانه این کار همگام با سایر برنامه‌ها پیش نرفته و امیدواریم سرعت بیشتری به خود بگیرد.
منصور مرادلو با اشاره به اینکه می‌توان با اقداماتی همچون کاشت درخت مثمر حتی در منازل و محوطه آپارتمان‌ها اقدام به توسعه فضای سبز کنیم، افزود: متاسفانه در حال حاضر با وجود تاکید بر کاشت درخت مثمر شاهد کاشت درخت کاج هستیم در حالی که این موضوع باید مدیریت شود و در کنار آن توجه به منابع آبی نیز حائز اهمیت است.
وی به موضوع درخواست یک شرکت کارتن‌سازی برای تحویل پسماند به شهرداری گفت: مقرر شده است پسماند کاملا بصورت بسته‌بندی شده و منطبق با ضوابط زیست‌محیطی در اختیار شهرداری قرار گیرد و تعرفه نیز رقم مصوب شهرداری خواهد بود.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول