اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساخت 309 واحد مسکن برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیر مسکن کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 309 واحد مسکن مددجویی در استان احداث و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شده است.

ساخت 309 واحد مسکن برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری

بابک عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۹ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شده است.

مدیر مسکن کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احداث مسکن مددجویی در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به بسته حمایتی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند مسکن، ادامه داد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

عبدالهی افزود: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. 

پایان پیام/ 68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول