اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ساماندهی مساجد و سرویس‌های بین‌راهی اولویت اصلی گردشگری خراسان‌شمالی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی گفت: ساماندهی مساجد و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های گردشگری در اولویت قرار دارد.

ساماندهی مساجد و سرویس‌های بین‌راهی اولویت اصلی گردشگری خراسان‌شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: ساماندهی مساجد و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های گردشگری در اولویت قرار دارد.

وی گفت: با تهیه بانک اطلاعاتی جامع از بقاع متبرکه ثبتی استان می‌توان با توجه به‌ضرورت نسبت به مرمت و ساماندهی اقدام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی با اشاره به تشکیل کارگروه گردشگری مذهبی و وقف در کارگروه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: بقاع متبرکه ثبتی استان پس از شناسایی در این کارگروه مطرح و اقدامات لازم در خصوص مرمت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت زیرساخت‌های هوایی، ریلی و جاده‌ای در توسعه گردشگری استان گفت: با افزایش خطوط هوایی می‌توانیم شاهد افزایش ورود گردشگر به استان باشیم.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی مساجد بین‌راهی را یک اهرم مهم در جذب گردشگر خواند و گفت: با ساماندهی مساجد بین‌راهی می‌توانیم ماندگاری مسافران و زائران را افزایش دهیم و این به لحاظ اقتصادی به نفع استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده افزود: استان توسعه گردشگری مذهبی و رشد اقتصادی استان با تعامل و همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط میسر خواهد شد.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول