اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

چهار استخر در خراسان‌شمالی به چرخه فعالیت بازمی‌گردد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: چهار استخر در استان پس از تعطیلی چهار ساله مجددا آبگیری و به چرخه بازگشت که در این هفته بازگشایی و افتتاح خواهند شد.

چهار استخر در خراسان‌شمالی به چرخه فعالیت بازمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز وحید امیری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: چهار استخر در استان پس از تعطیلی چهار ساله مجددا آبگیری و به چرخه بازگشت که در این هفته بازگشایی و افتتاح خواهند شد.

وی گفت: این برنامه ها با همکاری هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد، ادارات تابعه و همکاری دیگر نهادها و دستگاهها برای ایجاد نشاط و شادابی در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی افزود: برگزاری همایش و پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات مختلف در رشته های ورزشی و برنامه های فرهنگی و حوزه جوانان از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

امیری اظهار داشت: از این تعداد برنامه قریب به ۱۰۰ برنامه در بخش بانوان پیش بینی شده است.

وی گفت: چهار استخر در شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه وسملقان پس از تعطیلی چهار ساله مجددا آبگیری و به چرخه بازگشت که در این هفته بازگشایی و افتتاح خواهند شد.

امیری همچنین کلنگ زنی پیست تخصصی سوارکاری بجنورد را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول