اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای امنیت و تجهیزات پدافند غیرعامل خراسان رضوی

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای امنیت و تجهیزات پدافند غیرعامل ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اختصاص ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای امنیت و تجهیزات پدافند غیرعامل خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا نعیمی‌مجد در جلسه پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی افزود: این اداره کل برای اجرای حفاظت الکترونیکی ساختمانها ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای حفاظت فیزیکی آن نیز ۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار لازم است.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ابراز کرد: برای اجرای پله هاو خروج اضطراری مبلغ هفت و نیم میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی یادآور شد: جنگ امروز در فضای مجازی است، جایی که دشمن با تمام توان می تواند در این جهت حرکت بکند و مانور دهد بر همین اساس با برآورد رئیس اداره فناوری و اطلاعات ۱۸ میلیارد ریال برای خرید UTM شبکه و نیز چهار میلیارد ریال برای قرارداد مدیریت و امنیت شبکه لازم است.

نعیمی‌مجد اذعان کرد: سه میلیارد ریال برای قرارداد پیاده سازی ISMS، ۱۵ میلیارد ریال برای ایجاد اتاق سرور استاندارد، سه میلیارد ریال برای لایسنس آنتی ویروس، پنج میلیارد ریال برای خرید ذخیره سازی، ۲۰ میلیارد ریال برای خرید و نصب ژنراتور اضطراری و هشت میلیارد ریال برای خرید دو دستگاه سرور نسل ۱۰ نیازمند تامین اعتبار است.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: دشمن همه ترفندی را برای بر هم زدن نظام اسلامی به کار برده است و از هر ابزاری استفاده می کند و هزاران میلیارد دلار برای براندازی نظام اسلامی هزینه می کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول