اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

میراسماعیلی: اختلاف سلیقه و مشکلات ایران به دیگران ارتباطی ندارد/ بزرگترین آکادمی جودو کشور به زودی افتتاح می‌شود

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه اینجا سرزمین ماست و هیچ شخص و کشوری حق ندارد برای ایران ما تصمیم بگیرد و جوانان و نوجوانانمان را تحریک کند، گفت: بزرگترین آکادمی جودو در کشور نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار می‌گیرد.

میراسماعیلی: اختلاف سلیقه و مشکلات ایران به دیگران ارتباطی ندارد/ بزرگترین آکادمی جودو کشور به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آرش میراسماعیلی ظهر امروز در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیأت جودو استان مرکزی اظهار کرد: تبلیغات محدود و کم در رشته جودو یکی از نقطه ضعف‌هایی است که این رشته ورزشی با آن مواجه است؛ استفاده از انیمیشن یکی از روش‌هایی است که می‌توان از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه نگاه فدراسیون جودو به بخش بانوان ویژه است، افزود: درست است که یکی از نیازهای اولیه منابع مالی بوده اما در واقع سرمایه اصلی منابع انسانی است که باید مورد توجه باشد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: از بودجه ۴۰ میلیارد ریالی فدراسیون در سال گذشته تنها ۷۰ درصد آن اختصاص پیدا کرد و با همین مبلغ کم ۱۲ خانه جودو در کشور راه‌اندازی شد.

میراسماعیلی بیان کرد: بزرگترین آکادمی جودو در کشور نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: فدراسیون از آمادگی لازم برخوردار است تا در صورتی که زمین در اختیار داشته باشد از محل منابع داخلی اقدام به ساخت و تجهیز خانه جودو کند.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه با میزبانی برای دوره‌های آموزشی مخالفتی نداریم، گفت: توجه ویژه به بخش آموزش یکی از راهکارهای پیشرفت است.

میراسماعیلی با بیان اینکه امیدواریم صنایع استان مرکزی از رشته ورزشی جودو حمایت کنند خاطرنشان کرد: هیأت جودوی استان مرکزی می‌تواند در راستای پیشبرد کارها از نزدیکی به تهران نهایت استفاده را ببرد.

وی افزود: در صورتی که هیأت های جودو در کشور درخواست آموزش در آکادمی جودوی تهران را داشته باشند از این تقاضا استقبال می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: هیچ شخص و کشوری حق ندارد برای ایران ما تصمیم بگیرد و جوانان و نوجوانانمان را تحریک کند؛ اینجا سرزمین ماست و درست است که اختلاف سلیقه و مشکلات وجود دارد اما این موضوع ارتباطی به دیگران ندارد.

به گزارش فارس در پایان رأی‌گیری مجید برجی تنها نامزد انتخابات با کسب ۱۸ رأی موافق و پنج رأی سفید به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو استان مرکزی  انتخاب شد؛ فرهاد برجی دیگر نامزد شرکت‌کننده قبل از رأی‌گیری انصراف داده بود.

صبا کرمی به عنوان نایب رئیس، عماد الدین امینی شریف به عنوان خزانه دار، علیرضا محرابیان به عنوان کارشناس خبر و عصمت آنجفی نیز به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول