اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 21 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی امسال

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: 21 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی امسال افتتاح خواهد شد.

افتتاح 21 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی امسال

به گزارش خبرگزاری فارس هرمزگان از بندرعباس، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی (۲۶ مهر الی ۲  آبان) در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه های بانوان، آقایان، سازمانها و محلات و افتتاح پروژه‌های ورزشی شهری و روستایی و همایش‌های پیاده روی خانواده  و مسابقات ورزشی محله ای و مسابقات هیئت‌های ورزشی در سطح استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در تمامی شهرهای استان بجز بوموسی و بشاگرد افتتاح پروژه خواهیم داد و 21 طرح عمرانی در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

 

به گفته خادمی، دو پروژه ایجاد کمپ ملی ساحلی و دریایی ورزشی در دو شهرستان بندر خمیر و بندر لنگه، کلنگ‌زنی خواهد شد و در راستای طرح مردمی سازی پروژه‌های ورزشی در استان هرمزگان ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم و در این راستا استاندار هرمزگان دستور داده تا 11 استخر ادارات و دستگاهها در اختیار مردم قرار گیرد و مردم نیز بتوانند از آنها استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان بعد از تعطیلی چند ساله کرونایی در راستای آمایش رشته‌های مدال‌آور در استان و شرکت در المپیاد ورزشی جوانان کشور که سومین دوره آن در حال برگزاریست و منتخبین این دوره برای انتخابی تیم های ملی انتخاب می‌شوند استان هرمزگان با قدرت حاضر شده است و سال‌های پیش در رده ۲۷ کشور بوده و امسال تا به امروز در رده ۱۰ قرار دارد و تا پایان مسابقات نیز امیدواریم بتوانیم به رده تک رقمی نیز برسیم.

خادمی در خبر خوب هم برای مردم استان و جامعه ورزشی  داشت که  هرمزگان امسال در آبان ماه میزبان مسابقات والیبال ساحلی  آسیایی با حضور کشور های مختلف در استان هرمزگان خواهیم بود و جا دارد همه ارگانها، مردم و اصحاب رسانه حامی ما در این  رویداد بین المللی ورزشی که در استان برگزار می‌شود، باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان نیز عنوان کرد: در جلسات مکری که گرفتیم متاسفانه هیچ پاسخی از اعضای هئیت مدیره باشگاه صنایع که مدیران صنایع کلیدی استان هستند، نگرفتیم و به همین دلیل  طبق هماهنگی‌هایی  که استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتند  قرار شد فوتسال به نفت واگذار شود و بسکتبال در صنایع بماند و ادامه دهد که هنوز جزئیات این موضوع هنوز مشخص نیست.

خادمی همچنین در بحث ورزش روستایی نیز گفت: در سال‌های اخیر 80 درصد تمرکز خودمان را در احداث زمین‌های چمن مصنوعی و خانه های ورزش روستایی قرار داده‌ایم و در هفته تربیت بدنی نیز اکثریت پروژه هایی که افتتاح خواهند شد در روستاهای استان هستند و در این راستا ۱۰ زمین چمن مصنوعی نیز در شهرستان جاسک و روستاهای آن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

پایان پیام/88051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول