اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصحاب فرهنگ و هنر اجازه ندهند مولفه‌های قدرت کشور تضعیف شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امروز دست ما برای همکاری و کمک جلوی اصحاب هنر و رسانه دراز است تا با هنر خود نگذارند مولفه‌های قدرت ایران به مولفه‌های مخالف خود تبدیل شود.

اصحاب فرهنگ و هنر اجازه ندهند مولفه‌های قدرت کشور تضعیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با اصحاب ،فرهنگ، هنر و رسانه اصفهان با تأکید بر لزوم حفظ هنر، هنرمندان و جلوگیری از به فراموشی سپردن هنرمندان اظهار داشت: معنای هنر در فرهنگ دهخدا یعنی علم، معرفت، دانش، فضل، کمال و کیاست و زیرکی؛ هنر در واقع به معنای درجه‌ای از کمال آدمی است که هوشیاری و کیاستش او را برتر از دیگران می‌دارد و هنر انتقال عواطف و احساسات هنرمند به انسان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مناسب هنری استان افزود: امروز نیاز داریم که هنرمندان به میدان آیند و آنچه که دیگران از فهم آن عاجز هستند را با هنر خود همه فهم کنند.

جان‌نثاری با اشاره به فوت مهسا امینی و تسلیت به خانواده او عنوان کرد: این اتفاق ممکن بود هر جای دیگری رخ دهد، اما دیدیم که به این شکل باعث شد تا احساسات جامعه به جوش آید که شاید اگر اطلاع‌رسانی مناسب انجام می‌شد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با طرح این سوال که اگر ما پایه امنیتی کشور را سست کردیم چه کسی سودش را می‌برد؟ ادامه داد: چه دلیلی دارد که تمام رسانه‌های دنیا به جنگ می‌آیند و با هر وسیله‌ای که می‌توانند هویت ما را نشانه می‌گیرند؟

وی تصریح کرد: قطعاً اگر مشکل یا ناکارآمدی باشد، باید پیگیری شود و حتما با آن برخورد شود، اما مسأله مهم این است که اگر امروز جوان ۱۴ ساله ما هنجارشکنی می‌کند، نمی‌داند این کارش چه عواقبی دارد.

جان‌نثاری اظهار داشت: کرونا که آمد آسیب‌های بسیاری مانند مشکلات بهداشتی درمانی، مالی و... را برای ما داشت اما یک ضرر سهمگینی وارد کرد که نتیجه‌اش را امروز در خیابان می‌بینیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکل آن جا است که در دوران کرونا هرچه ورودی معنویت به جامعه بود را تعطیل کردیم، گفت: فرقی نمی‌کند از سینما و جلسه هنرمندان تا جلسه مذهبی همه تعطیل شد و بچه‌ها را در کنار فضای مجازی ولنگاری گذاشتیم که حد و مرزی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن کیان خانواده ما را در خانه خودمان تهدید می‌کند، افزود: این که علیه داشته‌های مثبت صحبت کنیم، خوب نیست و نباید مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببریم.

جان‌نثاری با بیان اینکه مولفه قدرت در ابتدا معنویت ما بوده است، افزود: در قرن‌های گذشته ایران هیچگاه به خاک دیگر کشورها حمله نکرده اما چندین بار مورد تعرض قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در آخرین تعرض و حمله دیدیم که در حکومت جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله یک وجب خاک را از دست ندادیم، در جنگ همه‌جانبه که در میان اسرای عراقی که داشتیم از ۸۵ کشور دنیا اسیر داشتیم، این اعتقادات مولفه قدرت ما است، حدود ۲۴۰ هزار شهید داریم که این‌ها سندی به عنوان وصیتنامه دارند، همگی بروند بخوانند که اکثرا گفته‌اند به دلیل تکلیف شرعی و تبعیت از رهبری به دفاع رفتند.

جان‌نثاری گفت: امروز دست ما برای همکاری و کمک جلوی اصحاب هنر و رسانه دراز است تا با هنر خود نگذارند مولفه‌های قدرت ایران به مولفه‌های مخالف خود تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بچه‌هایمان را از حلقوم دشمن بیرون بکشیم و مشکل را درون خانواده حل کنیم چون دشمن خیر ما را نمی‌خواهد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول