اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

پرورش گوشت بوقلمون ارگانیک با تکنیک ها و روش های ویژه

گوشت بوقلمون گوشتی بسیار خوش طعم و با خواص غذایی و درمانی زیاد می باشد که امروزه در بسیاری از مراکز فروش به علت دارا بودن مواد پروتئینی و گوشتی غنی عرضه می‌شود.

پرورش گوشت بوقلمون ارگانیک با تکنیک ها و روش های ویژه

گوشت بوقلمون در کشور ما به میزان زیادی تولید می‌شود به صورتی که نه تنها کشورمان را از واردات این محصول بی نیاز کرده بلکه گوشت بوقلمون از کشور ما به کشورهایی مانند روسیه، باکو، ارمنستان، عراق و چند کشور دیگر صادر می‌شود و این کشور ها از طرفداران و مشتریان وفادار گوشت بوقلمون کشور ما هستند زیرا گوشت بوقلمون در کشور ما با کیفیت بالا و بسته بندی مطمئن و سالم تولید می‌شود.

گوشت بوقلمون ارگانیک در کشور ما هم به صورت گوشت گرم و در بسته بندی های شکیل و سالم انجام می‌شود و هم به صورت فریز شده بسته بندی می‌شود و علت بسته بندی فریز شده هم بالا بردن زمان ماندگاری و سالم ماندن گوشتهای صادراتی است بسته بندی گوشت ها به صورت قطعه های مختلف لاشه بوقلمون مانند ران، گردن، بال و کتف و سینه و یا به صورت بوقلمون کامل میباشد.

بسته بندی ها محکم و عاری از هرگونه امکان نفوذ میکروب به داخل بسته میباشد زیرا در غیر اینصورت باعث وارد شدن میکروارگانیسم ها به داخل بسته وتیره رنگ شودن و حتی فساد گوشت می شود و این امر می‌تواند نارضایتی مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد مجموعه ما با ارتباطاتی که با تولید کنندگان دارد گوشت بوقلمون را به صورت عمده و یا جزئی در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار می‌دهد.

گوشت بوقلمون گوشتی بسیار خوش طعم و مقوی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را در بین مردم کشورمان پیدا کرده است.

قیمت گوشت بوقلمون تهران

بوقلمون به لحاظ ساختاری فیزیکی و قیافه شبیه مرغ است اما دارای جثه ای بزرگتر و تفاوتهایی در اندامها و صورت با مرغ می باشد، اما گوشت آن برای انسان چیزی شبیه معجزه است، خرید گوشت بوقلمون به خصوص برای افرادی که از ناراحتیهای قلبی و عروقی رنج می برند غوغا می کند، از جمله خواص گوشت بوقلمون می توان موارد زیر را ذکر کرد:

واد پروتئینی دارای تنوع بسیار زیادی هستند اما یکی از سالم ترین نوع آنها قیمت گوشت بوقلمون تهران  است، خرید گوشت بوقلمون گرم و تازه در بازار تهران با بهترین قیمت در تهران دارای چالشهای زیادی است که امروز قصد داریم آنها را برای شما نام ببریم.

از خواص گوشت بوقلون برای شما بگوییم و شما را در تهیه بهترین گوشت بوقلمون کمک کنیم، راهنماییهای لازم در تشخیص گوشت بوقلمون با کیفیت را به شما ارائه دهیم و در نهایت بهترین مرکز تهیه گوشت بوقلمون در تهران را به شما معرفی نماییم، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جذاب و کاربردی از بوقلمون و گوشت آن با همدیگر را بررسی نماییم.

علیرغم فواید بسیار زیادی که در مصرف گوشت بوقلمون وجود دارد، مصرف زیاد و بی رویه آن می تواند باعث ایجاد بیماریهایی مانند نقرس و چربی خون بالا و بیماریهای قلبی شود، این مشکلات عمدتا از مصرف گوشتهای فرآوری شده بوقلمون که با استفاده از نیترات به عمل می آیند ایجاد می شوند.

 

فروش گوشت بوقلمون

طرفداران و دوستداران گوشت بوقلمون می‌توانند گوشت مرغ و بوقلمون تازه و با کیفیت را با مراجعه به سایت نی نار مارکت به صورت بسته بندی و یا کیلویی با قیمت مناسب و ارزان سفارش داده و درب منزل خود آنرا تحویل بگیرند.

بسته بندی گوشت بوقلمون به صورت قطعه بندی قسمت های مختلف لاشه بوقلمون از جمله ساق، ران، بال و کتف، سینه، گردن، پای بوقلمون و یا بوقلمون کامل میباشد که انتخاب گوشت مورد نیاز شما را برایتان راحت تر کرده و شما خریداران محترم می‌توانید با مراجعه به سایت و پر کردن فرم همکاری و یا در صورت تمایل، تماس مستقیم با مدیر فروش شرکت سفارش خود را ثبت نموده و محصول سفارش شده را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش گوشت بوقلمون گوشت بوقلمون دو قسمت سفید رنگ و قرمز رنگ دارد. در قسمت رانها قرمز رنگ است و چربی و ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر و در قسمت سینه چربی آن کمتر و پروتئین آن زیادتر است. بوقلمون های نر و  جوان گوشت نرم تر و لطیفتری دارند و زمان پخت آن هم کوتاه‌تر بوده واگر با استفاده از ادویه‌های مختلف مانند فلفل، پاپریکا، و پودر آویشن و سیر و پیاز پخته شود طعم بسیار عالی پیدا می‌کند.

مصرف کنندگان عزیز باید هنگام خرید دقت کنند که گوشت های بسته بندی شده، دارای بسته بندی سالم باشند، خون آبه درون بسته بندی ها نباشد. توجه داشته باشید که رنگ گوشت بوقلمون تازه و سالم سفید متمایل به صورتی بوده و روی آن نباید خونمردگی یا تیرگی وجود داشته باشد. گوشت های فله نیز باید به همین رنگ باشند و بوی نامطبوع و ماندگی نداشته باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول