اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین راه اندازی می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: در آینده ای نزدیک به دنبال ایجاد مرکز نوآوری کشاورزی در استان و همچنین ایجاد اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین هستیم.

اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هجدمین جلسه کمیته سرمایه گذاری موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان قزوین به میزبانی شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: یکی از برنامه های ما اعتمادسازی به وقف در بین آحاد مردم می باشد و دلیل این اعتمادسازی ثمره ان است که اکنون مشهود است اگر ساعت ها از وقف و کارکردهای ان بیان کنیم به اندازه لحظه ای حضور و مشاهده این تلاش ها اثرگذار نیست.

وی ادامه داد: باید باور ما بر این اصل شکل گیرد که این نوع فعالیت اثر گذارتر بر جامعه و همچنین مولد اشتغال زایی و بهره وری می باشد و اگر به دنبال احیا موقوفات هستیم باید در همه حوزه ها و با توجه به ظرفیت ها و بومی سازی فعالیت ها اقدام کنیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: در حوزه های کشاورزی، دامپروری و دامداری باید با تلاش و همتی مصاعف تر نسبت به گذشته و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هر شهرستان به صورت بومی سازی وارد شویم.

وی در پایان عنوان کرد: در آینده ای نزدیک به دنبال ایجاد مرکز نوآوری کشاورزی در استان و همچنین ایجاد اولین مرکز تولید محتوای دیجیتال در کشور در قزوین هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول