اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

باند دوم محور ابوالحیات پس از 9 سال، به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر شرکت ساخت و توسعه شرکت های حمل و نقل استان فارس گفت:باند دوم جاده ابوالحیات که احداث آن از 9 سال پیش آغاز شده بود، یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

باند دوم محور ابوالحیات پس از 9 سال، به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوه‌چنار، باند دوم جاده ابوالحیات به دشت ارژن از سال ۹۲ شروع به احداث شد و بنا بر این گذاشته شد که ۴ سال پس از شروع به اتمام برسد.

اما در این میان مشکلاتی همچون ریزش کوه در آن منطقه و کمبود اعتبار مانع از به پایان رسیدن و بهره برداری این جاده بعد از گذشت ۹ سال شد.

بنابراین جاده ابوالحیات همچنان در دست احداث مانده و زیر بار ترافیکی نرفته است.
 


جاده‌ای که احداث آن 9 سال به طول انجامید

رضا غلامی مدیر شرکت ساخت و توسعه شرکت‌های حمل و نقل استان فارس در این زمینه به خبرنگار فارس گفت : تا یک ماه آینده پروژه احداث باند دوم جاده ابوالحیات به دشت ارژن که ۹ سال پیش آغاز شده به پایان می‌رسد و بهره برداری خواهد شد. 

وی علل تاخیر در احداث جاده را این‌گونه شرح داد: کمبود اعتبار و ریزش پیش بینی نشده کوه در ترانسفری ۱۰۰ متری باعث شد برای رفع این مشکل و ادامه روند کار، گالری احداث شود و این امر پیشرفت و اتمام پروژه را طولانی کرد.

 مدیر شرکت ساخت و توسعه شرکت‌های حمل و نقل استان فارس درباره پیشرفت فیزیکی جاده ابوالحیات افزود: در حال حاضر توپکای سطح جاده و ایمن سازی آن تمام نشده و نیازمند کنده کاری برای اتمام بوده که این موارد در حال پیگیری است.

غلامی خاطرنشان کرد : کارهای باقی مانده ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد و تا پایان آبان ماه جاری، این انتظار ۹ ساله پایان می‌یابد.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول