اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

شاعر ترک‌زبان: دروغ‌پردازی‌ها علیه جمهوری‌ اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!

شاعر و طنزپرداز ترک‌زبان اهل ارومیه درباره دروغ‌پردازی‌هایی که در روزهای اخیر شدت گرفته است، گفت: این دروغ‌پردازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!

شاعر ترک‌زبان: دروغ‌پردازی‌ها علیه جمهوری‌ اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دروغ‌پردازی‌های اخیر غباری را روی حقیقت انداخته‌ است که منجر به گمراهی برخی از معترضین شده است؛ طوری که دیگر نمی‌توان عنوان معترض به آن‌ها داد. سعید سلیمان‌پور ارومی، شاعر، طنزپرداز و نویسنده کتاب «خنده‌های فالش» نظر خود را در خصوص دروغ‌پراکنی‌های اخیر با خبرگزاری فارس در میان گذاشت.

دروغ‌پردازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد! 

سعید سلیمان‌پور درباره دروغ‌پردازی‌هایی که در روزهای اخیر شدت گرفته است، بیان کرد: این دروغ‌پردازی‌های علیه جمهوری‌اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد! دشمنان ملت بزرگ ایران با اتکا بر رسانه‌های تبلیغی خویش و گاه با مساعدت برخی عوامل داخلی، همواره با دروغ و جعل و تحریف با دو هدف تخریب وجهه بین‌المللی ایران و نیز ایجاد نارضایتی در داخل کشور، این عرصه را به میدان جنگی تمام‌عیار تبدیل کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: این جنگ، امروزه با پیشرفته‌تر و همه‌گیرشدن رسانه‌های مجازی، کارکردها و تأثیرات بسیار مهم‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده و به همین نسبت باید به آگاهی، هوشیاری و سواد رسانه‌ای مردم اضافه شود تا فریب این حیله‌گر‌ی‌ها را نخورند.

پمپاژ اطلاعات نادرست، دستور کار شبکه‌های معاند

وی در ادامه افزود: در روزهای اخیر آتش‌بار شبانه‌روزی اخبار جعلی و تحریف‌شده و پمپاژ اطلاعات نادرست و هدف‌دار برای تحریک عواطف جامعه و ایجاد خشم در آن، به‌صورت حرفه‌ای در دستورکار شبکه‌های معاند نظام قرار گرفته است. یکی از راهکارهای مقابله با آن علاوه بر هوشیاری بیشتر مردم، همت یا بهتر بگویم جهادی رسانه‌ای ـ تبلیغی در همان گستردگی، می‌طلبد تا با اطلاع‌رسانی دقیق و نیز افشای به‌روز و مداوم  این دروغ‌ها و تحریفات، این نقشه دشمنان نیز نقش‌برآب شود.

گزارش خبرگزاری فارس درباره رسوایی بزرگ رسانه‌های خارجی و نسبت دادن ۱۷ هزار دروغ به جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر را اینجا بخوانید.

پایان پیام/ ت 45

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول