اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح «برخورد با نشر مطالب بدون سند» باید مورد مطالعه قرار گیرد

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای وضع قانون برخورد با مطالب بدون سند چه این موضوع از سوی دولت، چه از سوی مجلس مطرح شود باید مطالعات اصولی صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نشود.

طرح «برخورد با نشر مطالب بدون سند» باید مورد مطالعه قرار گیرد

سیدمحمد پاکمهر، نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: طرح برخی موضوعات که سندیت ندارد و ممکن است باعث ایجاد چالش شود به صلاح جامعه نیست.

وی گفت: طرح اینگونه مسائل از جانب هر کسی باشد اگر سندیتی و پشتوانه قانونی نداشته باشد می‌تواند باعث تشویش اذهان عمومی شده که باید این موارد مورد بررسی گیرند.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسا‌ن‌شمالی افزود: اینگونه مسایل در کوتاه مدت و بلند مدت باعث ایجاد چالش برای جامعه و مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما مسائلی که سندیت داشته و پشتوانه قانونی و شرعی هم داشته باشد در صورتی که به صلاح مردم و کشور باشد قطعا بیان آن ایرادی نداشته و مورد تایید همه است.

پاکمهر بیان داشت: این موضوع نیز بسیار مهم است طرح مسائل از سوی چه کسی و با چه میزان تاثیرگذاری و با چه منبعی است.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع نیز قابل توجه است که اگر کسی بدون سند موضوعی را مطرح کند در بلندمدت اعتبار خودش را از دست خواهد داد.

وی گفت: برای وضع قانون برخورد با بیان مطالب بدون سند، چه از سوی دولت، چه از سوی مجلس باید مطالعات اصولی صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نشود.

پاکمهر تصریح کرد: به عنوان مثال این قانون باید برای مسائل بزرگ و کلان باشد و در این قانون مواردی همچون گوینده موضوع، میزان تاثیرگذاری و ... مد نظر قرار گیرد.

پایان پیام/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول