اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بنیاد مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی را احداث می‌کند

مسئول نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور گفت: در طرح نهضت ملی مسکن دولت بنا دارد سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث کند که بنیاد مسکن قرار است از این میزان احداث سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را عهده دار شود.

بنیاد مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی را احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ظهر امروز در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس در مجتمع مسکونی بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت جهادی، انقلابی و مردمی در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بوده و بنیاد مسکن در کنار دولت آمادگی دارد تا در این طرح به دولت کمک کند.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پروژه ۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی در شهرک بهارستان انجام شد، پیشرفت پروژه در طول مدت زمان ۱۸ ماه بسیار خوب بوده و در عین سرعت عمل کار، کیفیت، مسائل فنی و نظارت برآن بخوبی در حال انجام است.

مسئول نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: تهیه زمین یکی از زیرساخت‌های اولیه و مهم در احداث طرح نهضت ملی مسکن بوده و اگر این زیرساخت فراهم شود پروژه‌ها در مدت زمان مناسب به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: شاید در سال نخست به آنچه در حداث طرح نهضت ملی گفته شده عمل نشود اما مطمئنا بعد از رفع مشکلات این حوزه به ویژه تهیه زمین پیشرفت کار در سال‌های آتی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی نژاد‌ گفت: در قانون جهش تولید ملی مسکن دولت موظف است طی چهار سال مسئولیت خود در کشور سالانه یک میلیون واحد مسکونی احداث کند که از این تعداد سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انجام می شود. از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهایی که بنیاد مسکن با راه و شهرسازی مشارکت دارد.

 

 

وی بیان کرد: از تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها، عملیات اجرایی بیش از ۱۰۰ هزار واحد آن آغاز شده که بخشی از ان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در کشور ابراز کرد: حمایت از دولت در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن سبب نمی شود تا از ماموریت‌های ذاتی خود غافل شویم و در کنار این حمایت و کمک به دولت در ۷۰ هزار نقطه تعداد ۷۰ هزار واحد مسکن محرومین با مشارکت نهاده‌های دولتی احداث می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول