اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دیدار رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری با آشوبگران بازداشتی/ امنیت خط قرمز دستگاه قضا است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر به‌طور چهره به چهره دیدار و ضمن بررسی درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها دستورات قضایی لازم برای پیگیری مسائل مطرح شده را صادر کرد.

دیدار رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری با آشوبگران بازداشتی/ امنیت خط قرمز دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر که با اقدامات خود نظم و امنیت جامعه را مختل کرده بودند به‌طور چهره به چهره دیدار و ضمن بررسی درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها دستورات قضایی لازم برای پیگیری مسائل مطرح شده را صادر کرد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی به شمار می‌آید، گفت: قوه قضائیه در راستای صیانت از نظم و آرامش در کشور اجازه هیچ‌گونه سوء‌استفاده و تعرضی را به آشوبگران نخواهد داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی اقدام می‌کند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عطوفت و رأفت اسلامی پایه‌گذاری شده لذا باید صف اغتشاشگران از مردم جدا شده و در رسیدگی به پرونده‌های متهمان، مجازات‌ها بر مبنای قانون و با توجه به میزان تأثیر و قصور افراد تعیین و به‌طور مداراگونه عمل شود.

بهرامی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی قضات، نیروی انتظامی و امنیتی و نیروهای بسیجی برای برخورد با عوامل اغتششات و حفظ نظم و امنیت مردم استان تقدیر کرد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول