اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ۳.۷ تن روغن احتکار ی در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده از انباری در این شهرستان خبر داد .

کشف ۳.۷ تن روغن احتکار ی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده از شناسایی و کشف ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن احتکاری در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار روغن های خوراکی در انبار یک خانه مسکونی در یکی از مناطق سطح شهر نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار این خانه، ۲۵۰ عدد روغن خوراکی ۱۶ لیتری احتکارشده به وزن ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی‌زاده تصریح کرد: ارزش روغن های احتکاری کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به دستگیری و معرفی یک متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی و در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول