اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بتن سبک غیر سازه ای و بررسی مشخصات فنی آن

امروزه بتن یکی از اساسی ترین اجزای ساخت ساختمان می باشد، سازه های بتنی به دلیل اینکه مقاومت بالایی در مقابل فشار و آتش سوزی دارند بهترین گزینه برای ساختمان سازی به شمار می روند.

بتن سبک غیر سازه ای و بررسی مشخصات فنی آن

امروزه برای ساخت و ساز ساختمان از بتن سبک و آجر نسوز نما بیشتر استفاده خواهد شد تا اینکه بیشتر در شهرهای مشهد، همدان و یزد مورد توجه قرار می گیرد. دسته بندی در مدلهای مختلف باعث شده است تا اینکه توجه مردم را به خود جذب کرده است تا تولیدکنندگان به فکر طراحی مدلهای مختلف می باشد.

همچنین بخاطر اینکه کیفیت از نظر مقاومت بسیار بالا می باشد بسیار سازه مناسب برای استفاده در ساخت خانه می باشد. مدلهای مختلف از بتن سبک وجود خواهد داشت که هر کدام نسبت به سلیقه مشتری به فروش خواهد رسید.شما می توانید نسبت به نیاز و با کسب اطلاعات کافی از مواد اولیه یا طرح مورد نظر این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.بتن سبک در دسته های مختلف وجود دارد که هر کدام نسبت به کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد.بطور مثال بتن سبک از نظر چگالی خود به دو دسته مختلف تقسیم خواهد شد که چگالی با درصد پایین و متوسط جزو این موارد می باشد. مجموعه آراد برندینگ با سابقه خدمت در مناطق محروم و آسیب دیده در سالهای متوالی اینک به تولید و عرضه این بتنهای سبک با کیفیتی بالا پرداخته است تا در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد کافی است با ما ارتباط بگیرید تا شما را در خرید این محصول راهنمایی کرده و با مجموعه خود آشنا کنیم.

بتن سبک مشهد

همانطور که می دانید باید در زمان ساخت و ساز از وسایل مناسب استفاده شود که بتن سبک مشهد و سنگ گرانیت مشکی بهترین گزینه می باشد.این محصول در نوع استفاده به مدلهای مختلف استفاده خواهد شد که قالبی و تناژی یکی از این موارد می باشد.شما می توانید این محصول را نسبت به نیاز خود داشته باشید تا یک ساختمان مناسب از نظر مقاومت برای خودتان رقم بزنید.قیمت این محصول بر اساس وزن، مدل و مواد مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد تا جوابگوی نیاز متقاضی باشد.همچنین بتن سبک بر خلاف اسم سبک بودنش دارای یک استحکام بالا می باشد تا موجب شود مردم بیشتر از این محصول در ساخت ساختمان استفاده کنند.

در ضمن بتن سبک مشهد بهترین گزینه می باشد برای صادرات به دلیل ویژگیهای مناسب که دارا می باشد.باید به این نکته نیز اشاره شود تا اینکه بتن سبک دارای سنگ دانه های ریز و چسب بتن خواهند بود که محصولات را در کنار هم با استحکام بالا نگه خواهد داشت.هر کدام از این محصول به دلیل استفاده زیاد که دارد می تواند بهترین جایگزین در ساخت ساختمان و بلوک باشد.در بعضی از دسته بندیهای بتن سبک به عنوان یک عایق صدا حساب خواهد شد تا اینکه موجب خواهد شد برای خلاصی از صدا از این محصول استفاده زیاد شود.بنابراین شما می تواند برای بالا بردن امنیت مقاومت ساختمان از بتن سبک استفاده درست انجام بدهید.

 

بتن سبک غیر سازه ای

همان ‌طوری که می دانید در مخلوط بتن حفره‌ هایی وجود دارد که باعث سبک شدن آن می ‌شود اما یکی از مهم ‌ترین معایب این حفره‌ ها این است که باعث کاهش مقاومت بتن سبک نسبت ‌به بتنهای معمولی می‌ شود.

 

به بتنهای سبکی که وزنی کمتر از 800 کیلوگرم بر متر مربع دارند بتن سبک غیر سازه ای می گویند که یکی از انواع بتنهای سبک از نظر چگالی می باشد و بتنهای سبک از نظر روش تولید به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند:بتن هوادار یا بتن گازی بتن بدون ریز دانه بتن دانه سبک یا سبک دانه.یکی دیگر از تفاوتهای بتن سبک نسبت‌ به بتن معمولی این است که در نقل ‌و انتقال و ریختن آن نیاز به‌ دقت بالایی است و هم چنین بتن سبک مشهد معمولاً در مقایسه با بتن معمولی رطوبت بیشتری را از خود عبور داده و به‌ همین دلیل میزان جمع شدگی ناشی از خشک شدن آن بیشتر است.بتنهای سبک و بتنهای معمولی کارایی یکسانی دارند و معمولاً بتن سبک با اسلامپی بین 50 تا 70 میلی ‌متر را می‌ توان در شرایطی ریخت که برای بتنهای معمول این شرایط بین 75 تا 135 میلی‌ متر اسلامپ است.می توان گفت در ساخت بتن سبک یکی از مهم‌ ترین ترکیبات آن سنگ دانه ‌ها است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند سنگ دانه های طبیعی عبارت‌ اند از توف، جوشهای آتش ‌فشانی، سنگ پا و سنگ پوکه در واقع می توان گفت که تفاوت بتن سبک با بتن معمولی در میزان استفاده از سنگ دانه های استفاده شده است پس قیمت هر یک از این بتنها نیز به کیفیت سنگ دانه ها بستگی دارد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول