اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

باقلا سبز خشک مرغوب را از کدام مراکز معتبر خریداری کنیم؟

یکی از مواد غذایی بسیار مفید برای بدن باقلا می باشد، این ماده مغذی می تواند ویتامین های بسیار مفیدی را برای بدن تامین کند و از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری نماید.

باقلا سبز خشک مرغوب را از کدام مراکز معتبر خریداری کنیم؟

یکی از خوشمزه ترین محصولات و صیفی جات در فصل بهار باقلا سبز می باشد که در بازار با بهترین قیمت روز به صورت عمده خرید و فروش می شود. باقلا سبز گیاهی سرشار از ویتامین های c، a، b می باشد. باقلا یک منبع غنی از فیبر می باشد به همین دلیل برای رفع یبوست و مشکلات روده ای بسیار مناسب است. اما باید بدانید که مصرف بیش از حد آن نیز سبب بروز یکسری عوارض می باشد که در ادامه ی این مقاله به آن خواهیم پرداخت. باقلا تازه را، به عنوان یک نمونه از سیزیجات فصلی در مدت طولانی به صورت منجمد یا خشک می توان استفاده کرد. برای حفظ کیفیت این دانه های گیاهی خوراکی باید به اصول نگهداری آن توجه کرد. برای دانستن طرز نگهداری باقالا سبز حتما نکات مهمی را در نظر داشته باشید.

یکی از محبوب ترین محصولات در بین مردم باقلا سبز خشک می باشد که به صورت عمده با بهترین قیمت روز می توانید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.تمام محصولات سایت آراد برندینگ دارای درجه کیفی بالا و بسته بندی های مناسب می باشد که به دو صورت خشک و تازه ارائه می شود و در مقادیر مختلف می توانید آن را تهیه کنید. شما عزیران می توانید برای اطلاع از لیست قیمت ها و ثبت سفارش خود، فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت باقلا سبز

با استفاده از باقلا غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه ای می توان تهیه کرد که یکی از نمونه های این غذا باقلا پلو با گوشت می باشد که از غذاهای مورد علاقه ی ایرانی ها است یا حتی می شود آن را به تنهایی پخت و با سرکه سیب یا انگور استفاده کرد که فوق العاده خوشمزه است و طرفداران زیادی هم دارد.این گیاه دارای ویتامین کا، آهن، پتاسیم و فسفر می باشد که فسفر موجود در آن به حافظه و هوش افراد  کمک می کند و برای کودکان بسیار مفید می باشد.

آهن موجود در آن باعث اکسیژن رسانی بهتر به خون می شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و همچنین روی موجود در باقلا سبز به رشد طبیعی بدن کمک کرده و از تضعیف سیستم ایمنی بدن جلوگیری می کند که برای جنین هم بسیار مفید می باشد زیرا مانع تاخیر در رشد و سیستم عصبی آن می شود. لودوپا نام ماده ای در باقلا هست که به بهبود عوارض ناشی از بیماری پارکینسون کمک زیادی می کند اما در کنار داروهای مخصوص به این بیماری موثر است و انتظار نداشته باشید که به تنهایی این بیماری را مهار کند. با توجه به عوامل بسیاری قیمت باقلا سبز می تواند متفاوت باشد مثل: کیفیت، سایز و برخی موارد دیگر. این محصول طبع سرد و تر دارد به همین دلیل بهتر است آن را با مصلح هایی مثل گلپر مصرف کنید.

باقلا سبز خشک

با توجه به نیاز های افراد به مواد غذایی و همچنین تغذیه نادرست آن ها، استفاده از مکمل هایی که حاوی ویتامین، پروتئین و سایر مواد مغزی مورد نیاز بدن است توصیه می شود. باقالا سبز خشک یک گیاه مفید و پر خاصیت برای بدن شناخته شده است. از فواید آن می توان، به جلوگیری از پوکی استخوان به خاطر وجود کلسیم و افزایش گلبول های سفید، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن به خاطر روی موجود در این دانه ی گیاهی اشاره کرد. این دانه گیاهی دارای فواید زیادی برای بدن و حفظ سلامتی می باشد، که در غذاهای زیادی استفاده می شود.

جالب است بدانید که باقلا سبز خشک برای دیابت نیز مفید است.این گیاه در مناطق سرد سیری در اردیبهشت ماه کشت می شود. باقلی سرشار از فولات، آهن،  املاح مغذی برای بدن مانند منیزیم، کلسیم، روی و مس می باشد و ارزش غذایی بالایی دارد.آهن موجود در دانه ی باقالا سبز سبب افزایش اکسیژن و در نتیجه کاهش احساس خستگی می شود. مصرف باقالا، از ابتلا به بیماری پارکینسون پیشگیری می کند و در درمان کم خونی به علت فقر آهن کمک به سزایی می کند؛ همچنین به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها نظیر ویتامین 9ب از ابتلا به سرطان سینه و کیست های رحم جلوگیری می کند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول