اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عملیات ساخت ششمین پایگاه اورژانس ساوه کلنگ‌زنی شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با تأکید بر اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه ساخت ۹ پایگاه اورژانس در دستور کار است گفت: با کلنگ‌زنی ششمین پایگاه اورژانس در ساوه ۳ پایگاه دیگر برای تأمین نیازهای پیش‌بینی شده در دستور ساخت قرار می‌گیرد.

عملیات ساخت ششمین پایگاه اورژانس ساوه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، محمود کریمی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ششمین پایگاه اورژانس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: این پایگاه خیرساز با مشارکت خانواده ناصری به یاد دو فرزند مرحومشان مسعود و شهاب ناصری در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با ۱۵۰ متر زیربنا کلنگ‌زنی شده است.

وی با بیان اینکه این زمین توسط شهرداری و شورای شهر برای ایجاد این پایگاه اختصاص داده شد گفت: خانواده ناصری مبلغ یک میلیارد تومان جهت ساخت این پایگاه هزینه خواهند کرد و بخش دیگری از آورده مالی از محل منابع دانشکده تأمین خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه با تأکید بر اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه ساخت ۹ پایگاه اورژانس در دستور کار است گفت: با کلنگ‌زنی ششمین پایگاه اورژانس در ساوه ۳ پایگاه دیگر برای تأمین نیازهای پیش‌بینی شده در دستور ساخت قرار می‌گیرد که با تأمین زمین مورد نظر عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه به ازای هر ۲۰ هزار نفر یک پایگاه اورژانس نیاز است خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری اراک سال گذشته ۱۰ زمین را برای سخت پایگاه اورژانس به دانشگاه علوم پزشکی اراک اختصاص داد که قدم بلندی برای پوشش پیش بیمارستانی قلمداد می‌شود لذا امیدواریم مسئولان شهرستان نیز در راستای توسعه مراکز درمانی همکاری بیشتری با مجموعه دانشکده داشته باشند.

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیرین سلامت در ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: تلاش می‌کنیم عملیات عمرانی این مرکز را تا یک سال آینده به اتمام برسانیم و با تجهیز نیرو و امکانات توسط دانشکده این پایگاه اورژانس نیز به ظرفیت پیش بیمارستانی ما افزوده شود.

گفتنی است کلنگ ساخت این مرکز در محدوده میدان سرداران ساوه بر زمین زده شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول