اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدمحمد عابدینی: وحدت خود را حفظ کنید

شهید محمد عابدینی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است راه شهدا را ادامه دهید، وحدت خود را حفظ کنید.

شهیدمحمد عابدینی: وحدت خود را حفظ کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۳۰۸۴/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمد عابدینى یونجى

بسم الله الرحمن الرحیم

با اقرار به وحدانیت خدا و اینکه هیچ موجودى قابل ستایش و دل بستن نیست الا خداى منان و با شهادت به رسالت رسول گرامى اسلام حضرت محمد(ص) و ائمه معصومین(ع) مطالبى را به عنوان وصیت می‌نویسم.

خدایا! بسیار شکر می‌کنم تو را که این بنده گنهکار را هدایت و از دنیاى مادى جدا کردى و در بین کسانى قرار دادى که هر گاه به یک یک آنها می‌نگرم در خودم جز احساس حقارت چیزى نمی‌بینم. خدایا از رحمتت چه بگویم و چگونه بنویسم که اگر لطف و رحمتت شامل حالم نمی‌کردى و اگر مرا به حال خودم و غیر خودت وا می‌گذاشتى به کجاها کشیده مى شدم. خدایا! از بزرگی‌ات و از ستار بودنت، از چه بگویم که اگر تو اى ستارالعیوب عیب‌ها و گناهانم را پرده پوشى نمی‌کردى شاید اصلا به این وادى و عشرتگاه مخلصان خدا راهم نبود. خدایا! با یک دنیا امید و رجا به سویت آمدم و از تو اى پناه بی‌پناهان اى غیاث المستغیثن طلب عفو و بخشش می‌کنم، خدایا! هنوز بندهاى دنیا مرا به خود وصل و قدرت دیدار تو و رسیدن به لقاى تو را از من سلب کردند، اى کریم، اى رحیم تو را به عزت و جلالت عاجزانه از تو درخواست می‌کنم این بندها را ببرى و شهادت در راهت را نصیبم کنى و مرا به خودت وصل نمایی. انشاءالله. خدایا! بارها با خود فکر کردم اى کاش من هم در رکاب حسین(ع) می‌بودم و با او در صحراى کربلا به شهادت می‌رسیدم.

برادرانم و خواهرانم با عمل به وصیت شهده رهرو راه آنها باشید و خداى شهدا را از خود راضى کنید، امام بزرگوار را تنها نگذارید. وحدت کلمه را حفظ کنید در صحنه حضور فعال داشته باشید و به منافقان و ضد انقلاب مجال ندهید.

اما پدر و مادر بزرگوارم! مدتى بود خداوند امانتى را در نزد شما نهاده بود و شاهد بودم تمام هم و غم خود را از کوچکی‌ام صرف این کردید مرا طورى بار بیاورید که رضاى خدا در آن باشد و مرا با اسلام آشنا و در خط آن قرار دادید و این هدایت را هم از لطف خدا و سرپرستى شما می‌دانم، از خداى بزرگ طلب می‌کنم به مقربان درگاهش اجر این زحمات را به شما عنایت و عاقبت را بخیرتان کند. انشاءالله.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول