اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دشمن با دروغ پراکنی به دنبال اغتشاش است

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دشمن با هر دروغی به دنبال ایجاد ناآرامی در زندگی مردم ما است.

دشمن با دروغ پراکنی به دنبال اغتشاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید حیدری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امروز استکبار جهانی برای پشتیبانی از جنگ شناختی و ادراکی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است و راهبردهای خصمانه‌ای را علیه کشور عزیزمان دنبال می‌کند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: دشمن به واسطه افزایش چشمگیر قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از مواجهه نظامی و استفاده از روش‌های سخت ناامید شده و برای تحقق اهداف خود در جنگ شناختی و ادراکی به دنبال تغییر نرم اولویت‌ها و ایجاد تردید در ذهن مردم بویژه جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مکررا رویکردها و راهبردهای دشمن را در این شیوه از جنگ برای اقشار مختلف تبیین نموده و بر ضرورت هوشیاری و بصیرت تاکید نموده است. لذا امروز می‌بینید که بخشی از افرادی که دست به اغتشاش زده و اموال عمومی را تخریب کردند، بصیرت و هوشیاری لازم را در خصوص اهداف دشمن نداشتند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام همه اقشار برای  جهاد تبیین برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و بعنوان یکی از شیوه‌های مواجهه با جنگ ادراکی بیان داشت: در بحث جهاد تبیین باید تولیدات و آثار فاخری صورت بگیرد تا بتوانیم خدمات ارزشمندی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است را به مردم معرفی کنیم و مسیر پیش‌رونده انقلاب ایران را به سوی قله‌های پیشرفت سوق بدهیم.

حیدری ابراز داشت: همه رسانه‌های داخلی جمهوری اسلامی ایران باید از همه ظرفیت و توان خود در راستای توسعه و گسترش فرهنگ جهاد تبیین در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم استفاده کنند.
انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول