اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عیادت نماینده و فرماندار دامغان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دامغان با حضور در بیمارستان ولایت با مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ملاقات کردند.

عیادت نماینده و فرماندار دامغان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، بندرآبادی، فرماندار دامغان و مدرسی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان با حضور در بیمارستان ولایت این شهر با مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ملاقات کردند.

در جریان این بازدید، گزارشی از وضع مصدومان و خدمات ارائه‌شده توسط کادر درمان و کارکنان بیمارستان ولایت توسط دکتر مصاحبه مدیر و پزشک کشیک این بیمارستان به گروه بازدیدکننده ارائه شد.

تقوی، رئیس بیمارستان ولایت دامغان نیز با مصدومان دیدار و دستورات لازم برای ارائه خدمات درمانی و رفاهی بهینه به بیماران را صادر کرد.

پس از وقوع این سانحه رانندگی، مدیریت مطلوب رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان ولایت دامغان انجام شد.

۱۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر نیز فوری به محل وقوع حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

با حضور فوری و اقدامات سریع و مؤثر تیم حوادث و بلایا، پزشکان و پرستاران، نیروی خدمات و انتظامات بیمارستان ولایت دامغان به مصدومان خدمات مورد نیاز ارائه شد.

به گزارش فارس؛ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده دامغان- شاهرود خارج شد و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

 این سانحه رانندگی حوالی روستای جزن شهرستان دامغان به وقع پیوست و تیم‌های مختلف ازجمله پلیس، اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

این اتوبوس مسافربری در مسیر کرمانشاه- مشهد در حال حرکت بود و ۴۵ مسافر داشت که ۲۳ مسافر آن به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شدند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول