اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

«خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی «خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد.

«خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمد باقری بنابی امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بناب با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی و غیردولتی از مهم‌ترین خواسته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ اظهار کرد: مسئولان باید این امر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: اگر مسئولان سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را پیش بگیرند قطعاً با تمام وجود به ارباب رجوع خدمت خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تأمین شهرستان بخاطر کنترل و مدیریت اتفاقات و قضایای اخیر و همچنین مردم شریف شهرستان بخاطر همراهی مسئولان و اعضای شورای تأمین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران توسط خون شهدا تضمین شده است.

باقری بنابی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی «خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد، تصریح کرد: تشکیل خانه گفتگو در تمام مناطق کشور از جمله شهرستان بناب ضروری است تا اینکه در این گفتگوها که در معرض دید عموم تشکیل می شود، مردم و منتقدین بتوانند به راحتی در خانه گفتگو حاضر و مطالب خود را بیان کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول