اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همراهی نوجوانان با دشمنان به دلیل عدم آموزش در سال‌های گذشته است

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: اگر امروز برخی از دختران ما بدون درک توطئه‌های دشمن در خیابان‌ها با نقشه آنان همسو شدند به دلیل عدم آموزش‌های مناسب ما در سال‌های گذشته به کودکان بوده است.

همراهی نوجوانان با دشمنان به دلیل عدم آموزش در سال‌های گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا شابدین معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در همایش بزرگ بانوان با موضوع نقش بانوان تقریبی در تحقق تمدن نوین اسلامی در سالن ارشاد بندر ترکمن اظهار کرد: ایجاد تفرقه و اختلاف از اهداف مهم دشمن برای مسلمانان به ویژه مردم ایران بوده و تلاش دارد تا این اختلاف و از هم پاشیدگی را چه در درون خانواده و چه در اجتماع و جامعه پیاده و اجرا کند.

وی تصریح کرد: از بین بردن وحدت و از هم پاشیدن بنیان خانواده با ابزارهای جنگ‌نرم به گونه ای که نسل جوان این توطئه و نقشه را متوجه نشوند از اهداف دشمن بوده که از چندین سال گذشته آغاز کرده است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز برخی از دختران ما بدون درک توطئه‌های دشمن در خیابان‌ها با نقشه آنان همسو شدند به دلیل عدم آموزش‌های مناسب ما در سال‌های گذشته به کودکان بوده است.

وی ادامه داد: مادران ایرانی و مسئولان مرتبط فرهنگی می بایست از زمان کودکی دشمن شناسی را به کودکان به ویژه دختران آموزش دهند.

شابدین گفت: زمانی که دشمن بتواند در دختران و عقاید انها رخنه کند بی شک نهاد خانواده را هدف قرار داده و ضمن از هم پاشیدگی بنیان خانواده سبب می شود تا زن بودن، خواهر بودن و دختر بودن فرزندان ما گرفته شود.

وی بیان کرد: هفته وحدت سرشار از امید، همدلی و برادری بوده تا همه ما مسلمانان با وحدت در کنار هم و در زیر سایه دستورات قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و انها را شکست دهیم.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ابراز کرد: امروز بانوان تقریبی کشور ما باید در مسیر جهاد تبیین به موضوعات و توطئه های دشمنان پرداخته و انها را برای نسل جدید به ویژه دختران تشریح و تبیین کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول