اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) در شیراز آغاز شد

آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص)، با حضور مسئولان استانی و کشوری در شیراز برگزار شد.

عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) امروز در آیین آغاز عملیات بیمارستان حضرت محمد رسول‌الله، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) به عنوان یک پروژه بزرگ سلامت هستیم.

سردار حاجی زمانی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را خدمتگزار مردم خواند و اظهار کرد: تاکنون هشت هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی به همت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به اتمام رسیده و یا در حال تکمیل شدن است که امیدواریم با تلاش، پیگیری و حمایت های بیش از پیش استاندار فارس، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان ارشد استان، این پروژه در زمان مشخص خود به بهره برداری برسد.

او با اشاره به پیشبرد روند اجرایی ۳۲۰ پروژه فعال در کشور از سوی قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص)، افزود: این قرارگاه از زمان تاسیس تاکنون، در حوزه های مختلف در کشور فعال بوده و در حوزه درمان نیز اقدامات بسیاری به ویژه در بحران کرونا و تامین نیازهای ضروری انجام داده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس پیگیری و تلاش شبانه روزی در گسترش خدمات سلامت در استان تشکر کرد.

ابراهیم عزیزی افزود: نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با جدیت در حال پیگیری برای تامین و فراهم ساختن مسایل زیربنایی در حوزه مختلف استان هستند.

او ادامه داد: شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور نه تنها به مردم استان فارس و سایر استان های کشور خدمات درمانی ارایه می دهد، بلکه در برخی از رشته ها، بیمارانی از کشورهای همسایه نیز به شیراز مراجعه می کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای تقویت این قطب پزشکی کشور، علاوه بر نیروی انسانی ضرورت دارد چندین بیمارستان بزرگ و مراکز درمانی نیز در این منطقه احداث شود که این امر با همت و تلاش همه مسوولان محقق می شود. 

عزیزی اظهار کرد: وزیر بهداشت، استاندار فارس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عزم و اراده جدی پیگیر به ثمر نشستن این پروژه بزرگ هستند.

در این آئین، تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) برای بهره برداری از این پروژه جدید، به امضا رسید.

عملیات اجرایی این پروژه عظیم درمانی، در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار در بلوار مهندسین شیراز، آغاز شد.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول