اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم حفظ هوشیاری در برابر فضای رسانه‌ای فریبکارانه دشمن

امام جمعه جیرفت فضای رسانه‌ای دشمن را فضای فریب خواند و گفت: مردم ما باید هوشیاری خود را حفظ کنند، آنها هیچ وقت حتی گوشه‌ای از حضور مردم، جوانان و بانوان دیندار را به نمایش نمی‌گذارند که خود نشان‌دهنده واقعیت آنان است.

لزوم حفظ هوشیاری در برابر فضای رسانه‌ای فریبکارانه دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با تبریک سالروز میلاد آخرین نبی خدا و فرزند ایشان امام صادق(ع)، پیامبر اکرم(ص) را الگویی برای همه مسلمانان جهان خواند و اظهار داشت: یکی از موارد الگو پذیری از ایشان، در اصلاح جامعه نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ میثم تارم اضافه کرد: ما مسلمانان باید برای اصلاح جامعه از دیگران حریص‌تر بوده و با نهایت علاقه به اصلاح و پیشرفت جامعه خود بپردازیم تا به تعالی برسیم.

وی به آموخته‌ها و اندیشه‌های امام صادق(ع) پرداخت و عنوان کرد: فقه ما توسط ایشان تبیین شده و این موضوع مسؤولیت شیعیان را سخت‌تر می‌کند.

امام جمعه جیرفت به اغتشاشات اخیر در کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم از این اغتشاشات دچار خسارت‌های زیادی شدند و این آشوب‌های خیابانی به جان، مال، قرآن، مقدسات و تمام اموری که مورد احترام جامعه ما بوده جسارت و توهین کرده است.

وی با اشاره به شهادت نیروهای امنیتی کشور با سلاح‌های جنگی در این اغتشاشات گفت: منشا این آشوب‌ها در خارج از کشور بود و مقام معظم رهبری هم به این مهم اشاره کردند.

امام جمعه جیرفت ایجاد بلوا در کشورهای مستقل را راهبرد جبهه غرب و استکبار خواند و ابراز داشت: آنها برای مهرماه و بازگشایی دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند، اما با مرگ دختر کرد که قلب همه ما را رنجاند، زمان اجرای طرح ننگین خود را جلو انداختند.

حجت‌الاسلام تارم با تاکید بر  اینکه آنها تخریب گسترده را در برنامه خود قرار داده بودند اما با عدم همراهی مردم شکست خوردند، اضافه کرد: مردم وقتی  متوجه شدند مرگ دختر کرد بهانه است،  صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی ادامه داد: نیروهای دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های دروغ پراکنی فعالیت خود را گسترده‌تر کردند اما باز هم شکست می‌خورند چراکه به فرموده سردارِ دل‌ها، ملت ما ملت امام حسین (ع) است‌ و با وجود مشکلاتی که هست پای آرمان‌های انقلاب خود می‌ماند.

امام جمعه جیرفت فضای رسانه‌ای دشمن را فضای فریب خواند و ابراز داشت: مردم ما باید هوشیاری خود را حفظ کنند، آنها هیچ وقت حتی گوشه‌ای از حضور مردم، جوانان و بانوان دیندار را به نمایش نمی‌گذارند که خود نشان دهنده واقعیت آنان است.

وی دلایل عصبانیت دشمن را برشمرد و تصریح کرد: اقدامات شایسته دولت انقلابی ازجمله رایزنی آن با کشورهای منطقه و اروپا به آینده خوب برای کشور منجر می‌شود، دشمن آن را متوجه شده و قصد دارد کشور ما را به حاشیه ببرد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حضور نسل جوان در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ارزش‌های آن پررنگ است، گفت: حضور جوانان در راهپیمایی اربعین و مراسم‌های سرود سلام فرمانده باعث شد که دشمن با سناریو نویسی سعی در کمرنگ نشان دادن حضور جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/ ۳۷۶۳/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول