اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بسته‌های غیرنقدی میان کارگران شهرداری مادوان / اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسته غیر نقدی به ارزش صد و ده میلیون ریال بین کارگران شهرداری مادوان توزیع شد.

توزیع بسته‌های غیرنقدی میان کارگران شهرداری مادوان / اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی  گفت: یازده بسته غیر نقدی به ارزش 110 میلیون ریال شامل لوازم التحریر و کاپشن بین کارگران شهرداری مادوان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای فعالیت‌های اجتماعی طرح های مختلفی در طول سال در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله طرح شمیم خدمت ، قرار دوازدهم، طرح مهر تحصیلی و … برگزاری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در خصوص برگزاری طرح قرار دوازدهم که بصورت ماهیانه در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود ، گفت : از جمله فعالیت‌های این طرح نذر وقت و حرفه در روز دوازدهم هر ماه است (به عنوان نمونه کسی که پزشک است می‌تواند یک روز را جهت خدمت به محرومان و نیازمندان در هر نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد را در روز دوازدهم وقف امام زمان (عج) کند و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کند )، نذر قربانی، پخت و توزیع نان صلواتی و توزیع غذای گرم بین خانواده‌ها و جمع آوری وسایل مازاد بر مصرف خانواده و اهدا به خانواده‌های کم برخوردار از جمله برنامه‌های طرح یار دوازدهم است.

نصیرالاسلامی عنوان کرد : اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برحسب وظیفه ذاتی جهت احیاء و احقاق حقوق موقوفات علیه برخی از متصرفین اراضی وقفی، اقدامات خوبی انجام داده است.

 نصیرالاسلامی ابراز کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریّه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حافظ موقوفات و به دنبال اجرای امینانه نیّات واقفین خیراندیش است که با وقف املاک خود در جهت منفعت عامّه و حل مشکلات جامعه قدم برداشته است.

وی بیان کرد: با تبلیغات و فرهنگ‌سازی صورت گرفته تا حدودی رویکرد مردم نسبت به مقوله وقف تغییر کرده که به گونه‌ای بسیاری از مؤمنین و خیریّن طی سنوات اخیر نسبت به مراجعه به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وقف بخشی از املاک خود اقدام کرده‌اند.

وی گفت: از جمله موقوفات مهم استان کهگیلویه و بویراحمد میتوان به موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج شهرستان بویراحمد اشاره کرد، بزرگترین موقوفه موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد موقوفه معین التجار بوشهری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول