اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در اجرای پروژه های عمرانی به نیازها و دغدغه های نسل نوجوان و جوان توجه شود

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نوجوانان و جوانان کشورمان بخشی از وجود ما هستند و از این رو اجرای پروژه های مرتبط با حوزه های مختلف اجتماعی به ویژه فرهنگی ضرورت دارد و باید در بخش های دیگر نیز از جمله فیلم و سریال، الزامات و نیازهای فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان را مد نظر قرار داد.

در اجرای پروژه های عمرانی به نیازها و دغدغه های نسل نوجوان و جوان توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری قزوین که پیش از ظهر امروز در منطقه گردشگری باراجین برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما به عنوان خادمان مردم از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنیم و پل های ارتباطی خود با مردم را برقرار داشته باشیم ناخودآگاه ارتباط با خدای متعال نیز به ارمغان خواهد آمد.

وی افزود: آن چیزی که جامعه امروز به آن نیازمند است وجود چنین پروژه هایی است که نشاط اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد و بر این اساس به هر میزان ما بتوانیم خدمت رسانی خود را افزایش دهیم اثرگذارتر خواهیم بود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال آسیب زدن به کشور ماست.

وی ادامه داد: دشمنان کشور، شب در فضای مجازی ایران را ساقط شده عنوان می کنند در حالی که به برکت خون شهدا و بصیرت مردم شاهد استحکام نظام اسلامی هستیم.

محمدبیگی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان کشورمان بخشی از وجود ما هستند و از این رو اجرای پروژه های مرتبط با حوزه های مختلف اجتماعی به ویژه فرهنگی ضرورت دارد و باید در بخش های دیگر نیز از جمله فیلم و سریال، الزامات و نیازهای فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان را مد نظر قرار داد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس اضافه کرد: هیچکس از خارج از کشور حق ندارد برای کشور ما تصمیم بگیرد و اگر دشمنان ادعایی دارند به مشکلات کشور خودشان بپردازند.

وی در پایان گفت: ما به دشمنان کودک کش که با دروغ پردازی، فتنه انگیزی و اجرای پروژه کشته سازی سعی دارند به امنیت کشور ما خدشه وارد کنند هشدار می دهیم که این آتش افروزی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول