اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فیلم| جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد

عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.

فیلم| جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند. نکته مهم اما این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.

سازمان موساد با انتخاب چهار نفر از اعضای کوموله و آموزش ویژه‌ آن‌ها توسط نیروهای موساد این افراد را به ایران می‌فرستند تا تاسیسات صنعتی اصفهان را که به تازگی در تولید بدنه‌ هواپیما خودکفا شده است منفجر کنند اما این نیروها قبل از اجرای عملیات خود توسط وزارت اطلاعات دستگیر می‌شوند.

دستگیری این افراد باعث شد بخش بزرگی از تیم جاسوسی موساد آشکار شد.

در ادامه فیلمی از اعترافات تروریست‌های بازداشت شده آمده که در آن جزئیاتی از ماموریت تروریستی سازمان موساد برای منفجر کردن تاسیسات صنعتی اصفهان را افشا می‌کنند:

 

 

 هوشیاری سربازان گمنام وزارت اطلاعات و ناکامی عوامل موساد در انجام ماموریت خود باعث برکناری رئیس موساد نیز شد. «دیوید بارنر» رئیس موساد چند هفته بعد اخراج می‌شود کسی که قرار بود این خرابکاری دستاورد شروع به کارش باشد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول