اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کسب مقام نخست دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات لیگ علمی پایا

دانش‌آموزان استان اصفهان در مسابقات سراسری علمی پایا با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر برگزیدگان توانستند مقام اول را کسب کنند.

کسب مقام نخست دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات لیگ علمی پایا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ پاسدار حسین رجب پور مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار کرد: مسابقات لیگ علمی پایا هر سال با ابتکار سازمان بسیج دانش آموزی کشوری بین دانش‌آموزان پایه ششم تا یازدهم در قالب تیم‌های پنج نفره در چهار سطح شهرستانی، استانی،کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۸۱۵ تیم از دانش‌آموزان استان اصفهان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در این مسابقات شرکت کردند که در رقابت مرحله شهرستانی ۵۹۷ تیم توانستد به مرحله استانی راه پیدا کنند.

رجب پور افزود: در مرحله استانی، دانش‌آموزان استان اصفهان در قالب ۵۹۷ تیم به رقابت پرداختند که از این بین ۲۹ تیم به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان بیان داشت: در مرحله کشوری رقابت بین ۱۸۵ تیم از سراسر کشور برگزار شد که به لطف خدا دانش‌آموزان استان اصفهان توانستند با کسب ۱۲ مدال شامل ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز مقام اول کشوری را کسب کنند.

وی افزود: مدال آوران طلا از دانش‌آموزان اصفهان و کاشان، مدال آوران نقره نیز از دانش‌آموزان اصفهان و نجف آباد و مدال آوران برنز نیز از دانش‌آموزان اصفهان و آران و بیدگل بودند که دانش‌آموزان استان اصفهان در مسابقات سراسری کل کشور با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر برگزیدگان توانستند مقام اول را کسب کنند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول