اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تداوم توسعه و تجهیز پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی با انجام پروژه‌های عمرانی در نیمه نخست امسال

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تداوم توسعه و تجهیز پایانه‌های مرزی استان با انجام پروژه‌های متعدد عمرانی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

تداوم توسعه و تجهیز پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی با انجام پروژه‌های عمرانی در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،  هومن شریفی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی جهت توسعه و تجهیز پایانه های مرزی استان در راستای آسایش و رفاه تردد مسافرین و وسایط نقلیه اظهارداشت : در نیمه نخست سال جاری نیز قراردادهای مختلف در این خصوص منعقد و اجرا شد.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در پایانه‌های مرزی گفت : تهیه، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور ساختمان تجاری پایانه مرزی بازرگان  به  مبلغ قرارداد ۴۶۲.۲۱ میلیون ریال و خرید تجهیزات سالن های مسافری و تجاری پایانه مرزی رازی با مبلغ قرارداد ۴۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست سال جاری منعقد شد.

شریفی از قرارداد خرید ، حمل، نصب و راه اندازی دو دستگاه پکیچ فاضلاب هر یک به ظرفیت ۵۰ مترمکعب در روز همراه با دو دستگاه فیلتر شنی با مبلغ اولیه نزدیک به ۲ میلیارد ریال و قرارداد سیستم صوتی تهیه، نصب و راه اندازی وآموزش سیستم کنفرانس به مبلغ اولیه ۵.۹ میلیون ریال در پایانه مرزی رازی به عنوان سایر پروژه‌های عمرانی این پایانه مرزی در نیمه نخست امسال یاد کرد.

وی حمل تهیه مصالح و اجرای عملیات مربوط به تنظیم فشار گاز ساختمان مسافری ، حمل مصالح حاصل از خاکبرداری محل ایکس ری و واگذاری امور راهبری و نگهداری تاسیسات برقی و مکانیکی  در پایانه مرزی سرو را به عنوان اقدامات مهم و شاخص عمرانی جهت توسعه این پایانه مرزی در شش ماهه اول سال جاری عنوان کرد.

شریفی در خصوص کارهای عمرانی انجام گرفته در پایانه مرزی تمرچین در نیمه نخست سال جاری که اکثر این پروژه ها جهت آماده سازی این پایانه مرزی برای تردد زائران اربعین حسینی ( ع ) بوده است، گفت : مرمت و بهسازی سردرب شرقی و سالن مسافری و تجاری با محوطه اطراف آن ، واگذاری امور راهبری و نگهداری تاسیسات برقی و مکانیکی ، تهیه و حمل کانکس های مربوط به گیت‌های گذرنامه محوطه سالن مسافری ، اجرای زیرساخت های برقی و مکانیکی گیت های گذرنامه محوطه سالن مسافری ، تهیه مصالح ، حمل و اجرای حفاظ گیت های زون مسافری ، روشویی و تابلوهای راهنما و مرمت و بهسازی سرویس های بهداشتی به همراه رنگ آمیزی جداول محوطه از مهمترین اقدامات انجام گرفته بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول