اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجام بیش‌از 3 میلیون سر مایه کوبی علیه بیماری‌های دامی در ایلام

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون واکسیناسیون گسترده علیه بیماری های دامی آغاز شده و در مجموع ۳۸۲۷۵۴۴ نوبت سر مایه کوبی و همچنین ۳۶۸۲ تست سل انجام شده است.

انجام بیش‌از 3 میلیون سر مایه کوبی علیه بیماری‌های دامی در ایلام

یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام در راستای حفظ سلامت و بهداشت فرآورده های دام و طیور که نقش اساسی در سبد غذایی مردم دارد اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون واکسیناسیون گسترده علیه بیماری های دامی آغاز شده که در مجموع ۳۸۲۷۵۴۴ نوبت سر مایه کوبی و همچنین ۳۶۸۲ تست سل انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: در 6 ماهه اول سال تعداد 37158 بازدید از اماکن عرضه فرآورده های دامی صورت گرفته که در این مدت ۳۳۸۴۶ کیلوگرم فرآورده ضبط و همچنین ۱۹۷۵۱ کیلوگرم فرآورده معدوم شده است.

وی یادآور شد: در این مدت تعداد 204 مورد به دادگاه معرفی شده است.

وی بیان کرد: ۱۱۴۷ مورد غیربهداشتی مشاهده شده و ۱۷ مورد پلمپ صورت گرفته است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۵۱۲ روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اطلاع تا کارشناسان سازمان در سریع ترین زمان ممکن به موارد رسیدگی کنند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول