اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار معروفی: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج اظهار کرد: هر کجا نظام نیازمند حضور بود از تمام اقوام و مذاهب حاضر شدند، دعوا بر سر هوشمندی و ایستادگی ملت ایران است، دشمن تحمل این هوشمندی و وحدت را ندارد لذا هدف گذاری جدید دشمن انشقاق قومی و مذهبی است.

سردار معروفی: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در نشست تخصصی هیات های اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی که صبح امروز در مشهد برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

وی با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در زمان جنگ همه مذاهب و اقوام ما انقلاب کردند. دشمن به ۵ استان ما حمله کرد اما تمام ملت ایران برای دفاع رفتند، ما از همه اقوام و مذاهب شهید و آزاده داریم، در محاصره اقتصادی همه ایستادند. دعوا بر سر هوشمندی و ایستادگی ملت ایران است، دشمن تحمل این هوشمندی و وحدت را نداشت لذا هدف گذاری جدید دشمن انشقاق قومی و مذهبی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج حضور باشکوه ۲۳ میلیون زائر اربعین، عضویت ایران در شانگهای و سفر ریاست جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل را از جمله موفقیت ‌های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: معلوم است دشمن چشم دیدن این موفقیت‌ها را ندارد، تحمل دشمن تمام شد.

سردار معروفی یادآور شد: وقتی دشمن این موفقیت‌ها را دید، چون نمی خواست بزرگی ملت ایران حفط شود، فوت خانم امینی را بهانه کرد. شعار زن، زندگی و آزادی بهانه‌ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه دشمن از فوت این خانم سوء استفاده کرد و بحث جدایی اقوام را پیش کشید، افزود: دشمنان از قبل خود را آماده این جنگ روانی کرده بودند لذا تمام توان و تمرکز خود را در فضای مجازی و بر روی جوانان گذاشتند. تعدادی از نوجوانان هیجان زده شدند و به خیابانها ریختند اما آنها بچه‌هایمان هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با تاکید بر سوء استفاده دشمنان از نوجوانان، گفت: بعضی ها در داخل و خارج از همین نوجوانان سوء استفاده کردند. اما مقام معظم رهبری با هوشمندی خوب و همیشگی خود وارد صحنه شدند.

ناموس پرستی تنها شعار دشمنان است

سردار معروفی با اشاره به صحبت های رهبران آمریکا در خصوص حمله به ایران، ابراز کرد: ۹ سال پیش آمریکایی‌ها اعلام کردند؛ اگر در ایران بمب هسته‌ای بترکانیم جواب نمی دهد و باید در ایران بمب بی عفتی بترکانیم.دشمن به دنبال بی حیایی و بی عفتی است.

وی با تاکید بر اینکه ما ناموس پرستی را از گردان عاشورا آموختیم، متذکر شد: این شعارها تنها جملاتی است که دشمن به زبان می‌آورد. ما ناموس پرستی را از امام شهیدمان یاد گرفتیم و آمریکایی ها نمی‌توانند با این شعارها بین ملت ایران جدایی ایجاد کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تاکید کرد: اگر روزی بخواهد به دختران ما، حتی آنهایی که حجاب برداشته اند، تعرض شود، ما جانمان را می دهیم و این فلسفه ما و منطق ما است.

وی افزود: ما با احساس عمل نمی کنیم و منطق ما منطق اهل بیت است. ما صبر سخت داریم.

هدف دشمن گرفتن شجاعت ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به فعالیت دشمن با تمام ظرفیت های خود، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی و جنگ رسانه‌ای و جنگ امنیت روانی وارد عمل شده است و فضای مجازی محل جولانگاه شد.

سردار معروفی با بیا اینکه در جنگ تحمیلی با تن و جان خود در برابر دشمن ایستادگی کردیم، افزود: اما دشمن در این جنگ روانی می خواهد به ذائقه ما و به قلب و اراده ما مسلط شود.

وی هدف دشمن را تسخیر اراده و شجاعت ملت ایران برشمرد و ادامه داد: دشمن به دنبال تصرف ذهن ملت ایران است و این هدف گذاری جدید دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج همچنین با اشاره به برداشت های غلط گذشته، اظهار کرد: بعضی‌ها در دولت قبلی تاکیدات رهبری در خصوص مدیریت فضای مجازی را مخالفت با فضای مجازی تعبیر کردند.

سردار معروفی افزود: آمریکایی ها بر نابودی جوانان تاکید دارند و بارها گفته اند اگر می‌خواهیم کشوری را نابود کنیم باید جوانان را نابود کنیم زیرا آینده هر کشور جوانان آن است.

شهادت حاج قاسم ۸۰ میلیون قلب را بیدار کرد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: دشمنان ما قلب حاج قاسم را زدند تا مقاومت تمام شود اما محاسبه‌شان اشتباه بود. یک قلب را زدند تا مقاومت تمام شود اما با شهادت حاج قاسم ۸۰ میلیون قلب، قلب مقاومت شد.

سردار معروفی متذکر شد: امروز عکس این قهرمان ملت ایران، در خانه تمام ملت ایران است اما این حاج قاسمی که قلب همه ما است، تربیت شده امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

وی گفت: حاج قاسم و جریان مقاومت که دشمن با زدن حاج قاسم می خواست از بین ببرد، امروز به عنوان عصاره انقلاب و قلب ملت ایران ماندگار شد.

نیازمند امام شناسی و دشمن شناسی هستیم

سردار معروفی با بیان اینکه هر کجا جهان اسلام ضربه خورد یا دشمن خود را نشناخت و یا امام خود را نشناخت، افزود: در روز عاشورا مسلمانان نه دشمن خود را شناختند و نه امامشان را بنابراین اباعبدالله تنها ماند و در کربلا به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: امروز نیازمند دشمن شناسی و امام شناسی هستیم و باید در کنار امام خود بمانیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول