اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

در نیمه نخست سال جاری، هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان کمک در بخش های مختلف جمع آوری شده است

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در نیمه نخست سال جاری مبلغ هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان کمک در بخش های مختلف در سراسر کشور جمع آوری شده است که این مبالغ شامل کمک های مردمی، ایتام، صدقه و ... بوده است.

در نیمه نخست سال جاری، هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان کمک در بخش های مختلف جمع آوری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب الله آسوده، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، پیش از ظهر امروز در هفتمین جشنواره زکات در خراسان شمالی که در محل سالن دانشگاه آزاد بجنورد، اظهار کرد: آیین نامه قانون زکات، در دست پیگیری است، فرمانداران و استانداران به صورت جدی باتوجه به رویکرد دولت مردمی و انقلابی برپایه کاهش فقر پای کار باشند تا بتوانیم گامی مثبت در این مسیر برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری مبلغ هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان کمک در بخش های مختلف در سراسر کشور جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ شامل یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ایتام، ۳۳۰ میلیارد تومان صدقه و ... بوده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خیلی مواقع برای مردم سوال پیش می آید که کمک های جمع آوری شده در کمیته امداد صرف چه اموری می شود، افزود: این اطمینان داده می شود که هیچ هزینه اجرایی از کمک های مردمی تامین نمی‌شود همچنین، هیچ کمک مردمی از شهری به شهر دیگر و کشور دیگر اختصاص داده نمی شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: پرداخت زکات فقر مطلق را از بین خواهد برد، امیدداریم که روزی با ترویج این فرهنگ فقر از جامعه برچیده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول