اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

800 کیلومتر از راه‌های ارتباطی خراسان‌شمالی خط کشی شد

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: 870 کیلومتر از راه های ارتباطی خراسان شمالی با بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار، طی نیمه نخست سال جاری خط کشی شد.

800 کیلومتر از راه‌های ارتباطی خراسان‌شمالی خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: خط‌ کشی راه‌ها موجب افزایش ضریب ایمنی، کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، افزایش دید کاربران جاده‌‌ای و کنترل ترافیک می‌شود.

وی گفت: ۸۷۰ کیلومتر از راه های ارتباطی خراسان شمالی با بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار، طی نیمه نخست سال جاری خط کشی شد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: خط کشی‌های انجام شده در راه‌های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی ادامه دارد.

 این مقام مسئول از اجرای ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع علائم افقی و خط نوشته‌ها در این مدت خبر داد و اظهار داشت: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود با اولویت کاربرد حفاظ بتنی در جا یا مفصلی (حسب تشخیص) به طول ۴.۳ کیلومتر و اجرای ۹۰ کیلومتر شیار لرزاننده (رامبل استریپس) طولی با اولویت میانه راه های دو خطه از دیگر اقدامات این اداره کل طی ۶ ماه نخست امسال در راستای ایمنی محورها بوده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی ۴۵۰ عدد سرگاردریل (با اولویت بالی شکل و مهار در خاک)، موانع صلب و دماغه‌ها و نصب ناحیه انتقالی پل‌ها نیز انجام شده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول