اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهید حسین آراسته‌فرد: هر کاری به خاطر غیر خدا باشد پوچ و بی‌حاصل است

شهید حسین آراسته‌فرد در وصیت‌نامه خود آورده است: به شما سفارش می‌کنم هر کاری که رضای خدا در آن است انجام دهید که اگر هر کاری به خاطر غیر خدا باشد پوچ و بی‌حاصل است.

شهید حسین آراسته‌فرد: هر کاری به خاطر غیر خدا باشد پوچ و بی‌حاصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،  شهید حسین آراسته‌فرد فرزند علی، متولد سوم شهریور 1348 در شهر مقدس قم به دنیا آمد. وی پس از چندی مجاهدت بیست و نهم فروردین 1367، با سمت دیده‌بان در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله به سر به فیض شهادت نایل شد. در ادامه وصیت‌نامه شهید حسین آراسته‌فرد را می‌خوانید.
بسم الله الرحمن الرحیم

ما مثل حسین(ع)  وارد جنگ شده­ ایم و مثل حسین(ع) باید به شهادت برسیم.

«یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَىٰ رَبِّکِ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی»

با عرض درود و سلام خدمت محترم تمامی خانواده­ های شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان جنگ تحمیلی اسلام، خدمت محترم پدر و مادرم، امیدوارم که در مسائل زندگی خداوند استواری زیاد به شما عطا فرماید.

آری بالاخره بعد از آن همه انتظار چیزی که می‌خواستم و در طلبش بودم به دست آوردم. امیدوارم که با نثار جان خود توانسته باشم برای اسلام نیرویی مفید باشم و خدا را هم ازخود راضی کرده باشم. بله همه شما خوب می‌دانیدکه من این راه را با آگاهی انتخاب کرده و خوب یافتم که چه باید کرد؛ راه چیست؟ چاه کجاست؟ و آن قدر ادامه دادم تا به مقصود رسیدم و خیلی هم راضی هستم. امیدوارم در اوّل خداوند و بعد شما همگی از دست من راضی باشید و حلال و عفو نمایید. ان‌شاءالله

مادر جان امیدوارم به هیچ عنوان ناراحتی به خود راه ندهید و الگویی باشید برای مادران شهدا و هر وقت نبودن من شما را ناراحت ساخت به گلزار شهدا رفته و مقداری با شهدا باشید؛ چون با شهدا بودن دل را آرام می‌کند، امیدوارم خداوند به شما صبر و اجر عنایت فرماید. خداحافظ

پدر جان می‌دانم در زندگی خیلی نادان بودم و جز رنج و مشقّت برای شما چیزی به یادگار نگذاشته‌ام؛ امّا باز هم از شما تقاضا می‌­کنم من را بخشیده و عفو نمایید. ان‌شاءالله خداوند همیشه یار شما باشد. خداحافظ

خواهرانم امیدوارم که شما هم تا به حال موقعیّت اسلام را درک کرده باشید. به شما سفارش می‌کنم هر کاری که رضای خدا در آن است انجام دهید. که اگر هر کاری به خاطر غیر خدا باشد پوچ و بی‌حاصل است. به امید روزی که همه کارهایتان برای خدا باشد. و از برادرم می‌­خواهم که راه من را ادامه دهد تا من از دست او راضی باشم.

من از این مال دنیا یک موتور و یک دستگاه ضبط صوت دارم که این را هم به پدرم می‌بخشم و چیزهایم را به مستحّقین بدهند. امیدوارم که این را از من قبول فرمایید هم خدا هم بندگان خدا.

حسین آراسته فرد

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول