اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

رایزنی مدیرکل کنسولی وزارت خارجه با همتایان اتریشی و ترکیه‌ای در وین

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با همتایان اتریشی و ترکیه‌ای خود در وین دیدار و درباره مسائل مختلف کنسولی بحث و تبادل نظر کرد.

رایزنی مدیرکل کنسولی وزارت خارجه با همتایان اتریشی و ترکیه‌ای در وین

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «علیرضا محمودی» مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی مهاجرت به اتریش سفر کرده امروز (چهارشنبه) ۲۰ مهر ماه با خانم «شنه باوئر» همتای اتریشی خود دیدار و درباره موضوعات و مسائل مختلف کنسولی دو کشور در حوزه‌های گوناگون بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ضرورت ارتباط مستمر و تبادل نظر درباره مشکلات کنسولی و تلاش برای برطرف کردن آنها به منظور کمک به اتباع دو کشور، بر تداوم گفت‌وگوها و برگزاری دور بعدی مشورت‌های کنسولی دو کشور در آینده نزدیک توافق کردند.

محمودی همچنین در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مهاجرت با «ساواش اونلو» رئیس سازمان مدیریت مهاجرت ترکیه دیدار و درباره مسائل مختلف مربوط به مهاجرت و چالش‌های مشترک دو کشور در این زمینه گفت‌وگو کرد. 
در این دیدار، مدیرکل کنسولی وزارت خارجه ایران با تشریح اقدامات و هزینه‌های ایران در حوزه کمک به مهاجران افغانستان عنوان کرد: این تلاش‌ها و هزینه‌ها در حالی انجام شده که کمک ملموسی از جامعه بین‌المللی دریافت نکرده‌ایم.
در این دیدار همچنین در خصوص تداوم گفت‌و‌گوهای کنسولی و برگزاری دور آینده نشست کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور گفت‌وگو شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول