اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

16 اتوبوس به ناوگان شهری شهرکرد اضافه شد

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۱۶ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و به زودی وارد شهر می‌شود، گفت: قیمت هر کدام از این اتوبوس‌ها ۱۲ میلیارد ریال و در مجموع حدود 200 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

16 اتوبوس به ناوگان شهری شهرکرد اضافه شد

عبدالصادق نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در مصاحبه قبلی قول خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای را به مردم شهرکرد داده بودیم که این وعده امروز تحقق پیدا کرد و ۱۶ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و به زودی وارد شهر می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: قیمت هر کدام از این اتوبوس‌ها ۱۲ میلیارد ریال است که برای کل ۲۰ دستگاه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

خطوط حمل‌ونقل جدید در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود 

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها قرار است جایگزین اتوبوس‌های شهری به غیر از بخش خصوصی شوند البته با کمک این اتوبوس‌ها در برخی نقاط شهری خطوط حمل‌ونقل راه‌اندازی می‌شود.

نجفی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۳۳ اتوبوس ملکی و خصوصی در شهرکرد مشغول خدمت‌رسانی هستند که ناوگان فرسوده فروخته و یا تعمیر شده و با هزینه مازاد ناوگان جدید خریداری می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول