اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هیچ عقل سلیمی اغتشاش را قبول ندارد/ گفتمان وحدت نبابد به هفته وحدت محدود شود

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: هیچ عقل سلیمی اغتشاش و تنش را در کشور که به مختل شدن امنیت می‌انجامد، قبول ندارد.

هیچ عقل سلیمی اغتشاش را قبول ندارد/ گفتمان وحدت نبابد به هفته وحدت محدود شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، امروز در همایش استانی وحدت ضامن امنیت که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: گقتمان وحدت را باید به طول سال تسری داد و فقط به هفته وحدت خلاصه نشود.

وی با بیان اینکه وجود بی‌نظیر رسول مکرم اسلام بزرگ‌ترین سرمایه و مبنای فخر مسلمانان و مداری برای رهایی از بند شیطان است، افزود: رسول خدا(ص) را الگوی خویش در تمامی وجوه زندگی قرار دهیم.

وی افزود: پیامبران الهی همه خصوصیات منحصر به خود داشته مانند حضرت نوح (ع)که انسان را از غرق شدن در منجلاب گناه نجات داد، یا موسی(ع) در برابر دیکتاتور زمان ایستادگی کرد و عیسی(ع) که محبت و عشق را برای آدمی آورد و پیامبر اسلام(ص) جمیع همه صفات انبیای الهی است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ادامه داد: قرآن کریم که معجزه جاوید و زنده پیامبر اسلام(ص) است و اولین آیات با «اقراء» است و آدمی را به قلم و دانش سفارش می کند.

کریمی ادامه داد: برخی در دنیا می خواهند اسلام را دین خشونت و شمشیر معرفی کنند، اما بدانند شمشیر اسلام برای دفاع از مظلوم در برابر ظالم است و بس برنده است.

نظام اسلامی مقبولیت خود را از مردم گرفته است 

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از مردم است و خدمت به مردم را بالاترین عبادات می داند مقبولیت خود را از مردم گرفته است.

مشاوره رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی در عین تعهد و تخصص به گونه ای عمل کنند که آب در آسیب دشمن نریزند، ادامه داد: دشمن جوانان و نوجوانان ما را تحریک می کند و به بهانه های مختلف به کف خیابان می آورد.

بهانه دست دشمن ندهیم

کریمی ابراز کرد: مطالبه گری حق مردم است و باید کارها را به گونه ای تدبیر کنیم که بهانه به دست دشمن برای بزرگ نمایی ضعف ها و مشکلات ندهیم و اقناع سازی مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ادامه داد: هیچ عقل سلیمی اغتشاش را قبول ندارد این امر سبب ضربه به امنیت کشور و مردم و بیت المال مسلمین است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول