اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| تجهیز تمام مراکز روزانه توانبخشی مازندران به اتاق هنر

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: تمام ۶۶ مرکز روزانه توانبخشی درحال انجام فعالیت‌های هنری هستند که اثربخشی خوبی نیز به همراه داشت.

فارس من| تجهیز تمام مراکز روزانه توانبخشی مازندران به اتاق هنر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای « انجام فعالیت‌های هنری مددجویان مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان طاهره رامسر » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ این مرکز جهت ارائه خدمات به افرادی که دچار بحران روحی و جسمی شده‌اند، ایجاد و نسبت به مقوله سلامت و روح و روان در جامعه توجه زیادی شده است.

همچنین در این مرکز خدمات پزشکی روان‌شناسی مددکاری حرفه‌آموزی و ورزشی نیز انجام می‌شود.

عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های هنری و ورزشی جز فعالیت‌هایی است که در تمام مراکز روزانه بهزیستی درحال انجام است.

وی با اشاره به تجهیز همه مراکز توانبخشی به اتاق هنر، افزود: در این زمینه اعتبار لازم اختصاص پیدا کرد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه هنر و ورزش از ابزارهای توانمندسازی افراد محسوب می‌شود، تصریح کرد: استفاده از ابزار کمک می‌کند فرد از توانمندی برخوردار شود‌.

قلندری اظهار کرد: تمام ۶۶ مرکز روزانه توانبخشی درحال انجام فعالیت‌های هنری هستند که اثربخشی خوبی نیز به همراه داشت.

وی هشدار داد: اگر افراد معلول تحت حمایت‌های آموزشی و توانمندی قرار نگیرد، معلولیت تشدید می‌شود؛ به‌عنوان فردی که تا دیروز نقاشی نمی‌کشید اگر امروز توانسته  آنچه که در ذهنش این را ترسیم کند نشان از خلاقیت و توانمندی است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: خیلی از معلولان خلاقیت‌هایی دارند که  زمینه بروز آن فراهم نشده ولی با این امکان در مراکز توانبخشی معلولان قادر به انجام کارهایی هستند که در نوع خود کم‌نظیر است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول