اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استکبار جهانی با انواع توطئه به تفرقه مسلمانان مشغول است/تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر در شهرداری ساری

رئیس شورای شهر ساری هفته وحدت را ابتکار امام راحل برای همبستگی و اتحاد امت اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی برای تفرقه مسلمانان به انواع توطئه متوسل شد تا این انسجام را از بین ببرد.

استکبار جهانی با انواع توطئه به تفرقه مسلمانان مشغول است/تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر در شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، چهل‌و پنجمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مرکز مازندران  عصر امروز با نطق رئیس شورای شهر در خصوص گرامیداشت هفته وحدت، هفته نیروی انتظامی به رسمیت رسید.

پرویز شعبانی هفته وحدت را ابتکار امام راحل برای همبستگی و اتحاد امت اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی برای تفرقه مسلمانان به انواع توطئه متوسل شد تا این انسجام را از بین ببرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سربازان فراجا به عنوان ایثارگران و پاسداران ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: سربازان فراجا در حوادث اخیر با خویشتن داری و صبوری امنیت را برای شهروندان فراهم‌ کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری اظهار کرد: هیچ نیروی شرکتی شاغل در شهرداری ساری تعدیل و یا اخراج نمی‌شود. ساماندهی امری منطقی و معقول است.
وی تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری را دغدغه اعضای شورای شهر و مسؤولان شهرداری دانست و افزود: با توجه به موقعیت اقتصادی تلاش مسؤولان شهرداری باید تامین حقوق کارکنان این نهاد خدماتی باشد.

شعبانی یاداور شد: با گذشت ۶ ماه از سال نیروهای شهرداری ساری با حکم سال ۱۴۰۰ حقوق دریافت می‌کنند لازم است حقوق متناسب با احکام داده شود.

به گفته شعبانی، در شهرداری ساری در بهترین شرایط ۲ هزار نفر نیرو لازم است اما ۵ هزار نفر شاغل در شهرداری ساری حقوق دریافت می‌کنند که این میزان حقوق دریافتی زیر خط فقر است.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری باید دارای امنیت شغلی باشند، خاطرنشان کرد: بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری باید به نوعی باشد تا با کسورات در زمان پرداخت مشکلی ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، خدمات شهرداری را جهادی و فرهنگی دانست و گفت: یک سوم نیروهای شهرداری و شورای شهر کار فرهنگی می‌کنند از این روی در بخش اجرا و هزینه کرد شهرداری ساری مقام نخست را در فعالیت فرهنگی دارد.

*تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر در شهرداری ساری

مسؤول امور ایثارگران شهرداری ساری نیز در این جلسه با اعلام اینکه تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر و شهدا در اولویت مدیریت شهری است، گفت: فرزند شهید غیررسمی در شهرداری ساری نداریم.

لزگی با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۵ نفر از کارکنان شهرداری ساری مدعی شدند که شامل تبدیل وضعیت هستند، افزود: با بررسی‌ها و مدارک ارائه شده یک هزار و ۳۵ نفر مشمول خانواده ایثارگر و شهدا شدند از ۹۴۰ متقاضی ۶۴۰ نفر کارگری و ۳۲۱ نفر کارمندی در پست خدمات عمومی تبدیل وضعیت شدند.

به گفته این مسؤول ۲۲۱ پرونده به گزینش استانداری معرفی شدند هنوز در حال بررسی است.

به گزارش فارس، هزینه وروری پارک‌ها به ویژه پارک جنگلی زارع و نصب سه تابلو هوشمند تبلیغاتی با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در صحن شورای اسلامی شهر ساری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از فرمانده انتظامی شهرستان ساری و رئیس پلیس راهنمایی و رانتدگی مرکز مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۶/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول