اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| آبرسانی به ۳۹ روستای زنجان به همت یک خیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره‌برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی گفت: 41 روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

خبر خوب| آبرسانی به ۳۹ روستای زنجان به همت یک خیر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره‌برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی که با مشارکت خیّر آبرسان، حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، اظهار داشت: 41 روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران در استان زنجان از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: برای بهره‌برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی بالغ بر 250 میلیارد ریال توسط شرکت آبفا هزینه شده و 51 کیلومتر لوله به همراه دو باب مخزن ذخیره نیز از سوی خیّر تامین شده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل اجرای طرح تامین آب، خط انتقال، شبکه توزیع و احداث مخزن ذخیره آب می‌شود که با بهره‌برداری از آن 30 هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

جزء قاسمی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها، 2 باب مخزن با حجم ذخیره‌سازی 40 هزار لیتر در روستاهای ونونان و ملّا پیری وارد مدار بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان ساخت: در اجرای این 39 طرح آبرسانی، اهالی روستاهای هدف نیز بالغ بر 35 هزار نفر ساعت با شرکت آب وم فاضلاب مشارکت داشتند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول