اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۸ هزار فقره وام قرض‌الحسنه سفر ریاست جمهوری در سمنان

استاندار سمنان گفت: از محل سفر ریاست جمهوری، هشت هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به متقاضیان در این استان پرداخت شد.

پرداخت ۸ هزار فقره وام قرض‌الحسنه سفر ریاست جمهوری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی تشکیل کارگروه ویژه بررسی عملکرد و اثربخشی اقدامات انجام‌گرفته در دور نخست سفرهای استانی ریاست جمهوری که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به برکت سفر ریاست جمهوری اقدامات بسیار خوبی برای استان سمنان به ثمر نشست.

وی افزود: بالغ‌بر ۳۲ هزار نامه در جریان سفر ریاست جمهوری به استان سمنان واصل شد که ۱۱ هزار نامه مرتبط با دستگاه‌های اجرایی و بقیه نیز درخواست مساعدت مالی بود که رسیدگی شد و به نتیجه رسید.

استاندار سمنان بیان کرد: همچنین از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، ۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

هاشمی گفت: یکی از مؤلفه‌هایی که استان سمنان در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان استان برتر شناخته شد، برگزاری مطلوب سفر ریاست جمهوری و پیگیری امور، دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مطالبات آنان بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان آمار کشور، با ثبت ۶.۳ درصد نرخ بیکاری، استان سمنان رتبه دوم را در این حوزه در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول