اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مصرف روزانه یک میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت پخش فرآوره‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از افزایش 21 درصدی مصرف بنزین در استان طی 6 ماه نخست سال خبر داد و گفت: به طور متوسط روزانه یک میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر عرضه شده است.

مصرف روزانه یک میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری

ساسان تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری مصرف پایگاه‌های سی‌ان‌جی در چهارمحال و بختیاری ۸.۴ درصد، بنزین ۲۱ درصد و نفتگاز ۴.۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآوره‌های نفتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت زمان بالغ بر ۵۸ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح استان مصرف شده که موجب صرفه‌جویی حدود ۵۸ میلیون لیتر بنزین شده است.

وی در خصوص افزایش مصرف بنزین اظهار داشت: از علل عمده افزایش مصرف بنزین در ۶ ماهه نخست سال می‌توان به استقبال هموطنان از مناطق گردشگری استان اشاره کرد که در این مدت به طور متوسط روزانه یک میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر عرضه شده است.

تیموری با اشاره به طرح دوگانه‌سوز کردن وانت‌بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری به صورت رایگان و یارانه دولتی سوخت برای مسافربرهای اینترنتی افزود: مالکان این خودرو‌ها با بهره‌ بردن از این فرصت و تأثیر مطلوب اقتصادی آن در سبد سوخت خانوار خود، بهتر است هر چه زودتر با ثبت‌نام اینترنتی برای گازسوز کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول