اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سفیر نیکاراگوئه: در لحظه تاریخی استحکام روابط ایران و آمریکای لاتین قرار داریم

سفیر نیکاراگوئه در ایران با اشاره به اینکه ایران علی‌رغم تهاجمات مختلف برای آمریکای لاتین نمونه‌ای از پیشرفت است، گفت: در لحظه تاریخی استحکام و تقویت روابط بین ایران و آمریکای لاتین قرار داریم.

سفیر نیکاراگوئه: در لحظه تاریخی استحکام روابط ایران و آمریکای لاتین قرار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، ایساک براوو ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه سنگ محلات اظهار کرد: در لحظه تاریخی استحکام و تقویت روابط بین ایران و آمریکای لاتین قرار داریم و ما کشورهای دوست و برادر ایران که خود را متحد آن می‌دانیم، باید نقش مهمتری را دردسترس روابط ایران و آمریکای لاتین ایفا کنیم.

وی افزود: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود و با توجه به تمام تهاجماتی که به این کشور شده توانسته خودش تولید علم و تکنولوژی را داشته باشد و با حضور در نمایشگاه تهران از نزدیک با طرفیت صنعت ایران آشنا شدیم.

سفیر نیکاراگوئه در ایران بیان کرد: علیرغم اینکه تهاجمات زیادی به ایران شده، اما ایران پتانسیل بالایی دارد، ایران برای آمریکای لاتین یک نمونه از پیشرفت است.

وی بیان داشت: بین ایران و نیکاراگوئه به دنبال گسترش روابط مشترک از طریق کمیسیون مشترک تجاری  هستیم، به زودی تفاهم‌نامه‌ای برای استحکام و تقویت روابط منعقد خواهد شد که این تفاهم‌نامه در خصوص معافیت‌های مالیاتی و کسری‌های و صادرات و واردات هم خواهد بود.

براوو تاکید کرد: مطمئنا سفر به استان دستاوردهایی بسیار مهمی بین دو کشور به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول