اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تدوین بسته حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از ناآرامی های اخیر

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به صدماتی که کسب و کارها در فضای مجازی و حقیقی در روزهای اخیر دیده‌اند، گفت: بسته‌های حمایتی در حال تهیه است و در صورت تصویب برای اجرا طی روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

تدوین بسته حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از ناآرامی های اخیر

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احسان خاندوزی امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به لطماتی که فعالان اقتصادی در فضای مجازی و حقیقی در روزهای اخیر به علت ناامنی‌‌های موجود در جامعه ناشی از اغتشاشات و آشوب‌ها دیده‌اند، اظهار داشت: در طول هفته‌های گذشته لطماتی حاصل از ناامنی‌ها بر وضعیت فعالان اقتصادی وارد شد که باید مورد توجه باشد.

وی افزود: امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری موضوعی است که نه تنها شاخص‌های رشد اقتصادی و پیشرفت اقتصادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه معیشت مردم، خانوارها و فعالان اقتصادی از جمله اصناف و تجار و در مجموع تمام کسانی که در فضای حقیقی و مجازی فعالیت اقتصادی دارند را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان داشت: بنابراین امیدواریم جامعه به آرامش برسد و ما نیز حتماً در نظر داریم تا لطمات وارد شده به کسب و کارها ترمیم شود.

خاندوزی ادامه داد: براین اساس دولت خود را مؤظف می‌داند تا از طریق بسته‌های حمایتی کسب و کارهای آسیب‌ دیده را حمایت کند و اقداماتی در این باره آغاز شده به طوری که ویرایش اولیه بسته‌های حمایتی تهیه شده و به مراجع مربوطه ارجاع شده است تا در صورت تصویب به اجرا برسد.

وی گفت: بنابراین تصویب بسته‌های حمایتی برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از ناامنی‌های اخیر بر اثر اغتشاشات می‌تواند خبر خوبی برای فعالان اقتصادی طی روزهای آینده باشد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار داشت: یکی از نقاط مشترک و مورد تفاهم بین دولت و بخش خصوصی تأکید بر فضای امنیت اقتصادی برای فعالیت کسب و کارها است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول