اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم احداث اردوگاه فرهنگی در لارستان/ همایش منادیان وحدت برگزار شد

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت : با توجه به پتانسیل‌های لارستان و حضور خیرین، می طلبد همانند کانون‌های مساجد در شمال کشور، اردوگاه فرهنگی - تفریحی در لارستان نیز احداث شود.

لزوم احداث اردوگاه  فرهنگی در لارستان/ همایش منادیان وحدت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، امروز در جریان سفر به جنوب استان فارس، طی نشستی با فرماندار ویژه لارستان گفت: باتوجه به پتانسیل‌های شهرستان لارستان حضور خیرین بزرگوار و موقعیت جغرافیایی این شهرستان، می طلبد همان طور که کانون های مساجد در شمال کشور اردوگاه فرهنگی تفریحی دارد، خیرین جنوب کشور در لارستان نیز اردوگاهی در نظر گرفته و احداث کنند.

 رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در همایش «منادیان وحدت» با حضور علمای اهل سنت جنوب کشور در شهرستان اوز نیز شرکت کرد.

حجت الاسلام کمال خداداده در این همایش اظهار داشت: در این هفته سخن از سیره، اخلاق و فرازهای مهم زندگی پیامبر است، البته در همه روزهای سال مهم است اما در این روزها برای علما، دانشمندان و گویندگان که صاحبان تریبون هستند، بیشتر جلوه گری می کند.

وی گفت: باید به سمت جامعه ای بر مبنای برادری و ارتباط عاطفی، میان انسان ها رفت.

حجت الاسلام خداداده اظهار داشت: مشکل دشمن دین و دینداری در مسجد است و دشمن نگاه خود را به این نقطه معطوف کرده تا این اتحاد و برادری را برهم زند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز باید برای تبلیغ دینی که پیامبر برای ما به امانت گذاشته است تمام تلاشمان را انجام دهیم،  مخصوصا در مساجدی که پایگاه های آگاهی بوده تا تمام مشکلات مان حل شود.

 دیدار با امام جمعه لارستان و بازدید از حوزه علمیه این شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام خداداده به جنوب استان فارس بود.

انتهای پیام / س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول